Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dat hij apart in de wei zou moeten ofzo. Dat is niets voor hem denk ik. Het is echt een gezelligheidspaard en hij vindt het gewoon niet leuk in zijn eentje. Een ruin lijkt me ook beter voor de wedstrijden e.d., dus ik denk dat hij het volgend jaar zomer zwaar gaat krijgen...
Veel fijner voor je paard. Bud is opzich goed fokmateriaal al zeg ik het zelf, maar voor hem is het veel beter als ruin
Hij vindt het heerlijk om met de ruinen bij ons op stal om te klooien, zelf met het 1 jarige dochtertje van Sanwood Gold kan hij het goed vinden. Dat had allemaal niet gekund als hij nog hengst had geweest (waarschijnlijk). 
vera schreef:Alleen blijken wij dames hier op Bokt wat minder behoefte aan vakantie te hebben dan onze mannen. Wintersport, zomervakantie, etc........leuk maar als ik alleen was ging ik lekker 3 weken met mijn paard op stap en niet naar een of ander ver oord
FlyingHigh schreef:Oh.........het Boktkamp, wat heb ik een spierpijn gehad van het lachen, echt zoooo onwijs gezellig!! En line- dancing, bonte avond, 6 kamp (helemaal te geweldig!!!!) sjonge jonge wat een feest!!! Ik ben er absoluut weer bij, hopelijk de gehele groep van vorig jaar......