Ik vond het ook een prettige vergadering met mogelijkheid voor discussie en het bespreken van verbeteringen. Wat betreft de nieuwsbrief, ik ga kijken voor de mogelijkheid hiervoor!
Ook niet geweest, maar blij te horen dat het levelsysteem wordt aangepast. Al heb ik er zelf op dit moment niets aan (moet nog een 2 jaar wachten) maar bonusdochter heeft er wel wat aan.
van wat ik er van begrijp wordt de uitdaging groter en is het niet meer gewoon dom wedstrijden starten en zo uiteindelijk in de L1 uitkomen. is voor sommigen wel makkelijk, maar zo is de lol er lijkt mij wel snel van af. nu heeft iedereen weer een nieuwe uitdaging om te groeien in het Levelsysteem.
Klinkt goed, wie weet hebben ze nog wat met de door mij een paar jaar geleden gestuurde excelsheet met verbetervoorstellen gedaan Eens kijken of ik er in de nieuwe regels iets van herken
okgnim
Geplaatst: 11-03-13 14:21
Was voor mij de eerste keer, was van te voren gewaarschuwd maar ik vond het een zeer prettige en contructieve vergadering. Nu vasthouden en in een mooie extended jog vooruit.
Erika_Z
Geplaatst: 11-03-13 15:15
@ okgnim: Eerste keer op de WRAN ALV, en toch in geen enkele vacature/commissie gestapt. Valt me toch wat tegen van je
CounTree
Geplaatst: 11-03-13 23:56
Zo dan, dit klinkt verrassend positief!! Tof dit zo te lezen.
johanna29
Geplaatst: 12-03-13 09:24
Kan iemand die op de vergadering is geweest een kleine samenvatting geven van wat er zoal besproken / besloten is?? (zit nog in mijn winterslaap )
cowboyberend
Geplaatst: 12-03-13 17:27
johanna29 schreef:
Kan iemand die op de vergadering is geweest een kleine samenvatting geven van wat er zoal besproken / besloten is?? (zit nog in mijn winterslaap )
zal binnenkort wel openbaar worden...... hadden jullie er maar moeten zijn
Backup
Geplaatst: 13-03-13 11:53
Super fijn deze positieve berichten! Ben al jaren geen lid meer van de WRAN, maar wie weet in de toekomst!
hutch84
Geplaatst: 16-03-13 12:36
jammer genoeg kon ik echt niet, en was het erg ver rijden hopelijk krijgen de andere leden snel duidelijkheid wel fijn te horen al de positieve berichten
of bv 3 vergaderingen te plannen boven midden en onderin, denk dat er dan wel een hoop mensen kunnen die nu verstek hebben laten gaan. hoe dan ook ben erg benieuwd
jammer genoeg kon ik ook niet komen (overlijden van familie lid in Amerika , dus was daar). Ik heb al verschillende dingen vernomen en gelukkig heleboel positieve dingen. Wran blijft nu Wran in een eigen omhulsing. top!