Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
troi schreef:Die beurs is in het duitse ruhrgebied. Vanuit winschoten kan je gelijk duitsland in, de A31 op en dan met een stevig doch verantwoord gangetje (ik heb een yaris helaas geen dikke volvo ) naar het zuiden scheuren, dan ben je er met een uurtje of 2/3 volgens mij (ging de vorige keer lekker vlot). Eitje!
Is idd leuk laagvliegen over de Autobahn
).
rina schreef:troi schreef:Die beurs is in het duitse ruhrgebied. Vanuit winschoten kan je gelijk duitsland in, de A31 op en dan met een stevig doch verantwoord gangetje (ik heb een yaris helaas geen dikke volvo ) naar het zuiden scheuren, dan ben je er met een uurtje of 2/3 volgens mij (ging de vorige keer lekker vlot). Eitje!
Nee die dikke Volvo staat hier op het erf![]()
Is idd leuk laagvliegen over de Autobahn
![]()
![]()
En het is om mij dat het een last minute beslissing gaat worden. Of minder om mij meer om 1 van mijn paarden die net een operatie achter de rug heeft. Ik durf nu dus nog niet te zeggen of ik ga. Maar als ik ga kan je zo met ons meerijden Troi (in die dikke, verschrikkelijk smerige, Volvo).
.

zeker niet met cruise control...