Fasel schreef:waar is dat topic dan?
Achter dat hangslot op FZ.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeddah schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook wel wat moeite heb met de moderator van Western. Ik heb er nooit verder over nagedacht en zie het meer als "gegeven" ben het niet altijd eens, maar dat hoeft ook niet.
Ik vind het wel wat ver gaan om er een topic over te openen, ik vind namelijk dat als iemand iets "fout" doet diegene er niets aan kan doen of veranderen als ze er niet op aangesproken wordt, of naar gevraagd wordt.
Dus, stel SM doet in mijn ogen het moderaten "fout" dan heb ik geen recht tot klagen als ik niet al eerder een pb naar haar gestuurd heb waar ik mijn mening in weergeef of haar heb gevraagd waarom ze datgene gedaan heeft.
Dus, nav dit topic heb ik besloten dat als er mij iets dwars zit ik haar zelf gewoon een pb stuur. Daar heeft zij, denk ik, ook meer aan dan dit topic. Maar, misschien hebben jullie dat al gedaan, dat weet ik natuurlijk niet.
cornelie schreef:Blijkbaar heb ik wat gemist want ik vind een aantal reakties toch wel zeer overdreven.
Citaat:Ik vind het prima zoals alles gaat eigenlijk.
Ann schreef:Ik ben het met je eens, LisetteSugar, dit is gewoon weer een "pest een moddie" aanval die eens in de zoveel tijd opsteekt en alleen maar iets zegt over de users i.p.v. de moderator waar het om zou gaan![]()
Het gaat nu om Sugarmiss, wat wel te maken zal hebben met het VR topic
Freckles"]
[quote="cornelie schreef:Blijkbaar heb ik wat gemist want ik vind een aantal reakties toch wel zeer overdreven.
Citaat:Ik vind het prima zoals alles gaat eigenlijk.
FlyingHigh schreef:Dat er ontevredenheid is over een modje moet bespreekbaar zijn en moet er wel gelegenheid zijn om je ontevredenheid te kunnen uiten. Om nou slotjes erop te gooien creeer je een vreemd en heilig sfeertje over de moddies en da's naar mijn mening geen goeie zaak.
Apple"]
[quote="FlyingHigh schreef:Dat er ontevredenheid is over een modje moet bespreekbaar zijn en moet er wel gelegenheid zijn om je ontevredenheid te kunnen uiten. Om nou slotjes erop te gooien creeer je een vreemd en heilig sfeertje over de moddies en da's naar mijn mening geen goeie zaak.
Sugarmiss schreef:
Verder ga ik lekker achterover zitten en laat het over me heen komen
FlyingHigh schreef:[Een verbasterde struisvogelpolitiek............
[/quote]
Nee zeker niet, maar sommigen hebben nu eenmaal een zeer uitgesproken mening en wie ben ik dan om daar tegen in te willen gaan.Citaat:Misschien is het toch wijs om eens jullie (de moddies) visie op de Bokt- moddie- schap te geven, dat zou voor veel mensen duidelijkheid kunnen geven.
Sugarmiss schreef:Zoals Apple al eerder gemeld heeft zijn er nieuwe Boktregels in de maak waarin ook deze vragen meegenomen hadden kunnen worden. Overigens had iedereen daar in een inbreng kunnen hebben (wat dus blijkbaar op dit vlak niet gebeurd is).
Ilona-Sok schreef:Een mening geven over een ander (dus niet via pb) heet roddelen.
Je zwarte gal kwijtraken. Hier is niemand mee gebaat.
In een discussie over een item je mening geven is goed. Je mening over mensen geven is subjectief en geldt alleen voor jou.
Als we onze meningen over iemand nou eens niet delen met anderen alleen met degene zelf zou de wereld er al heel veel positiever uitzien!! En zou de paardenwereld een gezellige wereld worden waarin we elkaar accepteren zoals we zijn!!