Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mister01 schreef:tamary: gaat de deken daarna niet enorm stikken? als in dat hij totaal niet meer ademt? als dat niet het geval is heb je waarschijnlijk de tip van de eeuw!!!![]()
dan kan ik in ieder geval tijdelijk mijn dekens weer water dicht krijgen en dan heb ik wat speling in mijn zoektocht naar een nieuwe.
Mister01 schreef:.@ ch_ntii123: Amigo dekens gaan vaak schuren op de schouders vanwege het gebrek aan loopsplitten. verlies aan manen is bij mij gelukkig minimaal.
DubbelDun schreef:Mister01 schreef:.@ ch_ntii123: Amigo dekens gaan vaak schuren op de schouders vanwege het gebrek aan loopsplitten. verlies aan manen is bij mij gelukkig minimaal.
Mijn paarden hebben al járen Amigo's en dragen ze 24 uur p/dag en ik heb nog NOOIT een schuurplek op de schouders gehad.
Mijn ervaring is juist dat bij een deken mét loopsplitten je een kale plek krijgt op de plek waar de naden samengestikt zijn.
Overigens hoeft een deken niet te lekken op een naad; die dingen worden dichtgetaped tegenwoordig