Elk jaar staan er dozen vol met deels dezelfde spullen en is het er druk, maar het blijft gezellig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PowerReiner schreef:Ik denk dat ik ook even langs kom, lijkt me erg leuk.
Wat betreft delaja, Arthur is geen echte zadelpasser toch? Ik ben ook redelijk nieuw in westernwereld, maar heb ook geen zadel van hem aangenomen omdat hij zei dat hij paste. Ik kies ervoor te wachten totdat alle bespiering erop zit en dan een erkende zadelpasser te laten komen.
Natuurlijk niet goed van Arthur, maar ik denk dat de fout in dit geval bij jullie beiden ligt en niet alleen bij hem.
Adrienne schreef:Hoe kom je daar nou bij dat Arthur geen echte zadelpasser is? Die man heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het passen van western zadels. Denk niet dat je in Nederland mensen vindt met meer ervaring op dit gebied.
Adrienne schreef:Tja en iedereen kan er wel eens een keer naast zitten toch. Feit blijft dat een zadel kopen zonder je paard mee te nemen geen slimme ()actie is!
Adrienne schreef:PowerReiner schreef:Ik denk dat ik ook even langs kom, lijkt me erg leuk.
Wat betreft delaja, Arthur is geen echte zadelpasser toch? Ik ben ook redelijk nieuw in westernwereld, maar heb ook geen zadel van hem aangenomen omdat hij zei dat hij paste. Ik kies ervoor te wachten totdat alle bespiering erop zit en dan een erkende zadelpasser te laten komen.
Natuurlijk niet goed van Arthur, maar ik denk dat de fout in dit geval bij jullie beiden ligt en niet alleen bij hem.
Hoe kom je daar nou bij dat Arthur geen echte zadelpasser is? Die man heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het passen van western zadels. Denk niet dat je in Nederland mensen vindt met meer ervaring op dit gebied.
Tja en iedereen kan er wel eens een keer naast zitten toch. Feit blijft dat een zadel kopen zonder je paard mee te nemen geen slimme ()actie is!