[WN] christmas sale bij Arthur's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: christmas sale bij Arthur's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 10:13

@nenaavdw : vergelijking met het Tentenkamp (was dat niet Divoza??) is wel een mooie vergelijking :D
Elk jaar staan er dozen vol met deels dezelfde spullen en is het er druk, maar het blijft gezellig :)

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 12:07

haha nee dat is van de Hypo winkels.
Het word gehouden bij Hyporama en elke dag komt er die week een nieuwe lading met veel te goedkope spullen van een andere Hypo locatie.
Zo heb ik de laatste keer een waxjas gescoord waarvan de waarde €260 was voor maar €5
Dus vandaar dat ik me dat afvroeg want ik heb nog heel wat nodig maar woon zelf bij Rotterdam in de buurt dus dat ik wel een aardig eind rijden

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:27

O ja Hypodrama :D, dat klopt. Ik ken die Tentenkampen van Rotterdam nog wel :D

Het spul wat in de dozen zit (die volgens mij gewoon elk jaar de opslag weer in gaan :D ) is wel goedkoop, maar de kwaliteit is niet altijd je-van-het. De rest wat gewoon uit de winkel komt daar krijg je korting op.
Het is dus maar net wat je precies zoekt.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:31

Ooo, ik kijk al een dikke maand uit naar de sale! Ik ga een zadel score, aangezien je behoorlijk korting krijgt tijdens deze dagen. Mijn einde-jaars-uitkering + spaargeld heb ik al op gemaakt in mijn gedachten aan spullen bij Arthur!
Het is wel altijd druk, en warm :) ,maar ik vind het zeker waard.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:35

haha idd Hypodrama!

Maar als ik het zo hoor moet ik toch maar even iemand regelen die tussen kerst en nieuw jaar even taxi voor mij speelt.. want ik heb nog heel wat nodig..
Aangezien mijn heerlijke paard mijn hoofdstel heeft gesloopt en ik nu met een engels hoofdstel en westernteugels rij...

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:43

Ik denk dat ik ook even langs kom, lijkt me erg leuk.

Wat betreft delaja, Arthur is geen echte zadelpasser toch? Ik ben ook redelijk nieuw in westernwereld, maar heb ook geen zadel van hem aangenomen omdat hij zei dat hij paste. Ik kies ervoor te wachten totdat alle bespiering erop zit en dan een erkende zadelpasser te laten komen.
Natuurlijk niet goed van Arthur, maar ik denk dat de fout in dit geval bij jullie beiden ligt en niet alleen bij hem.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:47

Ik wil dit jaar wel, heb vorig jaar overgeslagen want ik had geen vervoer, hoop dat het dit jaar anders is!

edit: iemand die toevallig vanuit (de buurt van) alphen heen gaat O:)

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:08

Ik zie het nog niet op de site staan.
Klopt dat?
Ik herinner me voorgaande jaren dat er op de site melding van werd gemaakt.

Lau_John

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:08

kking schreef:
Ik zie het nog niet op de site staan.
Klopt dat?
Ik herinner me voorgaande jaren dat er op de site melding van werd gemaakt.

Dat kan ik me ook nog herrineren indd..

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:13

Hij was in Wanroij en zei zelf; kom je naar de kerstsale, dus die is er wel weer.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 16:39

advertentie staat al in de Quarter!

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 12:42

PowerReiner schreef:

Wat betreft delaja, Arthur is geen echte zadelpasser toch? Ik ben ook redelijk nieuw in westernwereld, maar heb ook geen zadel van hem aangenomen omdat hij zei dat hij paste. Ik kies ervoor te wachten totdat alle bespiering erop zit en dan een erkende zadelpasser te laten komen.
Natuurlijk niet goed van Arthur, maar ik denk dat de fout in dit geval bij jullie beiden ligt en niet alleen bij hem.

Hoe kom je daar nou bij dat Arthur geen echte zadelpasser is? Die man heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het passen van western zadels. Denk niet dat je in Nederland mensen vindt met meer ervaring op dit gebied.

Tja en iedereen kan er wel eens een keer naast zitten toch. Feit blijft dat een zadel kopen zonder je paard mee te nemen geen slimme ( :o? )actie is!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 13:17

Adrienne schreef:
Hoe kom je daar nou bij dat Arthur geen echte zadelpasser is? Die man heeft al meer dan 20 jaar ervaring met het passen van western zadels. Denk niet dat je in Nederland mensen vindt met meer ervaring op dit gebied.

Tja de 'röntgen-ogen' van Adje zijn beroemd natuurlijk 8-)
Hij verkoopt idd heel wat zadels en zal ook heel wat paardenruggen gezien hebben, maar feit blijft dat ie er behoorlijk wat naast zit en daarmee eigenaren op kosten jaagt zowel qua zadels die vervangen moeten worden als paarden met rugproblemen.

Adrienne schreef:
Tja en iedereen kan er wel eens een keer naast zitten toch. Feit blijft dat een zadel kopen zonder je paard mee te nemen geen slimme ( :o? )actie is!

Een béétje verkoper zou het principe moeten hebben om dan gewoon géén zadel te verkopen.

Overigen al neem je wel je paard mee dan nog blijft het voor 20% gissen of het wel écht goed ligt.

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 16:11

Adrienne schreef:
PowerReiner schreef:

Sorry
Dat had ik eigenlijk min of meer aangenomen, aangezien hij laatste keer toen ik spullen bij hem kocht mooi vertelde welk zadel ik moest hebben terwijl hij mijn paard niet eens gezien had. Dus ik zei nee, en hij vertelde dat ik het mooi op maat kon maken met een pad.

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 17:03

Ach ze hebben allemaal wel eens een "mooi" praatje.

Ik ben bv niet zo kapot van Eveline van Eurohorse. Die zegt gewoon ga eerst maar eens naar een osteopaat als ze het niet weet. Laat maar eens zus of zo controleren want... en zorgt er dus voor dat je je onnodig zorgen maakt om je paard en ze jaagt je zo op onzinige kosten.
Dit heb ik al meer dan 1 keer gehoord bij paarden die gewoon niks mankeren.
Maar goed dat wil dan ook weer niet zeggen dat ik denk dat ze niet weet waar ze mee bezig is en ze het nooit goed doet. Maar ze heeft net zo goed haar missers..

Zoals ik als schreef iedereen maakt fouten.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 20:29

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 21:44

Ik vind het altijd wel een leuk uitje, de sale. Gewoon even lekker neuzen en daarna een tosti eten in de kantine. Elk jaar vaste prik!

Ik heb ook niet echt wat nodig, behalve een nieuwe pad. En nog wat 'wensen', maar die zijn niet noodzakelijk dus ik weet niet of ik daar echt mee thuis ga komen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:25

Iejoorr schreef:
Ik wil dit jaar wel, heb vorig jaar overgeslagen want ik had geen vervoer, hoop dat het dit jaar anders is!

edit: iemand die toevallig vanuit (de buurt van) alphen heen gaat O:)

Ik wil gaan, gouda/moordrecht is bij jou in de buurt toch?

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:28

Ik ga dit jaar ook.
Wil er paar touwhalsters erbij. Vind die van arthurs zo fijn.

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:32

Hoi hoi, ben er nog nooit geweest maar zou wel een willen kijken! Iemand die uit Zeeland die kan op gaat? En welke datum is het? :)

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 12:09

Iemand vanuit het hoge noorden die ernaar toe gaat? :p Misschien kunnen we samen reizen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 23:53

Kort geleden begonnen met western, dus het perfecte excuus om te gaan.
Bij deze heb ik wel een paar plekjes vrij in de tuut tuut vanaf Breda. :D

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 23:58

Als er iemand vanuit regio Rotterdam/Zoetermeer nog een plekje in de auto over heeft zou ik graag meerijden!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:03

Zou wel heen willen...
Ware het niet dat ik in die dagen mij vermaak met de vuurwerk verkoop van mijn zwager.

Kortom een helaas pindakaas voor mij ;(

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:17

Elk jaar zeg ik dat ik heen ga, maar elke keer heb ik eind van het jaar zoiets van wat heb ik eigenlijk nodig, want ik heb alles al.... :-)
Dit jaar heb ik besloten om toch echt heen te gaan.. haha. Het is ook altijd weer leuk om bekenden tegen te komen en wie weet toch nog iets te kopen wat ik eigenlijk niet nodig heb :-)