Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kjcm schreef:hier ook iemand die geen nieuwsbrieven of bijvoorbeeld notulen van een ledenvergadering de laatste jaren meer heeft gehad, niet per mail en niet per post!
wel altijd de rekening netjes en op tijd betaald............

Ariebren schreef:Vorig jaar was het WRAN deelnemers aantal in de Uithof een stuk hoger dan dit jaar.

Ariebren schreef:Ook dit jaar, net zoals vorig jaar, was de data gepland op dagen dat er overal in de ons omringende landen goede wedstrijden georganiseerd werden.

Ariebren schreef:Aan de andere kant is de WRAN de enige wedstrijd organiserende vereniging waar je op beginners nivo kan gaan starten.
Ariebren schreef:Wat is leuker om een meisje van 11 jaar een trail in hand te zien doen ??
En dan het liefst met een shetlander.
Ariebren schreef:En wat is het grootste probleem van een vereniging ??
Het commentaar op de vrijwillige bestuurs leden die het nooit goed doen.
Voor mij is dit weer het probleem van dat iedereen het beter weet.
Ben jarenlang bestuurslid geweest van diverse verenigingen.
Je doet het nooit goed.
Romkabouter schreef:Ter vergelijking: L1 westernriding zonder voorrondes: 5 deelnemers
Duitse kampioenschappen EWU westernriding: 66 deelnemers met een finale van 18, winnaar Peggy de Kraay (uit Nederland nota bene) met een totaal van 221.5 punten. Dat is dus rond de 74. Zie de uitslagen: http://www.westernreiter.com/fileadmin/ ... 012-06.pdf
Ariebren schreef:Maar wat er vroeger gebeurde was ook niet leuk.
Heel veel ruiters die alle wedstrijden afliepen werden op een NK naar de klote gereden door een of andere super ruiter.
), dit nadat het paard bevallen is en ze slechts 1 wedstrijd heeft gereden voor het NK. Dat is natuurlijk een uitstekende prestatie, er hadden alleen 10 to 15 Alicen mee moeten doen in de L1!Ariebren schreef:Maar om bij de WRAN 74 te scoren ??
Ik heb het nog nergens gezien in de WRAN uitslagen.
Je mag blij zijn met een 71, enkele keer een 72 gezien, maar hoger ??
Een 74 rider is geen WRAN rijder meer, die is allang naar de andere clubjes gegaan.

billykid schreef:uuuuh Romkabouter....10 tot 15 echte Alicen gaat echt niet lukken... er is maar 1 Alice...
Romkabouter schreef:Maar dat zie ik overal.
maar in dit geval: