Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ga eens contact opnemen denk ik..
Irre schreef:Ik heb 3 hernia's en arthrose in mijn onderrug en ben pas begonnen met western rijden. Hiervoor reed ik een grote KWPN'er. Ik krijg nu wel hinder van mijn rug maar dat komt omdat ik nu moet doorzitten. Bij mijn eigen paard deed ik dat gewoon niet. Ook de galop zat ik makkelijker op mijn eigen paard dan op de quarter die ik nu rijd. Maar dat kan ook zeker liggen aan het feit dat ik nog helemaal moet omschakelen in het rijden en het paard dus waarschijnlijk nog niet lekker loopt door mijn toedoen.
ShiningStar1 schreef:Dus kan ik nog hopen dat ik ooit weer op een paard zit![]()
Dus jij hebt nergens last van als je rijd?
Irre schreef:@superpony ik heb pas twee keer op het paardje gereden. Ik krijg nu Western les van de eigenaresse. Het zadel is op maat gemaakt voor de eigenaar en het paardje. Ik ga bijrijden. Op het zadel heb ik dus geen invloed. Ik vind het wel super leuk! En ontzettend moeilijk. Je bent gelijk weer een beginner.

Irre schreef:Klopt idd, ik moet 'gewoon' ontspannen. Oefenen, oefenen, oefenen
Sinds de zwangerschappen en geboortes van mijn 4 kinderen heb ik bekkeninstabiliteit gekregen. Sinds die tijd zit ik te knijpen en te stuiteren. LOS laten is het sleutelwoord, maar dat valt nog niet mee
Ik heb ook uitstraling in beide benen. Maar sinds de zwangerschappen geen uitval meer gehad.