[WN] Vanaf vandaag mijn nieuwe Quarter: BQ Pistol Peppy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:42

gera schreef:

Hoe gaat het trouwens met Radetsky? Heb je al een geschikte nieuwe eigenaar/eigenaresse voor je maatje kunnen vinden? Lijkt me wel vreselijk moeilijk hoor! Hij is nu vast wel een klein beetje jaloers..

Ja, Celinde heeft al een koper, en morgenvroeg om 10 uur vertrekt hij naar zijn nieuwe stal Huilen Huilen Huilen . Ik zal hem missen, vanmiddag gaan Celinde en ik nog een laatste keer op hem rijden, en veeeeeeel foto's maken. Cheese!

Malabarista

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 15:06

Oooh, wat een leuk beestje! Gefeliciteerd!
Je hebt je oude paardje snel verkocht zeg, zeker omdat hij zo lief is. Lachen

celinde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:51

Hardstikke bedankt allemaal. Ik ben ook heel erg blij, en ik kom zeker wel een aantal van jullie ooit tegen op een wedstrijd!

Jos: Dat is afgespoken! Maar het duurt nog wel even voordat ik op een wedstrijd verschijn hoor. Maar we komen elkaar zeker ooit tegen!

Gera: Radetsky is (zoals Loekje al zei) al verkocht. Naar hele lieve mensen! Dus ik denk dat hij het heel goed gaat krijgen, het meisje dat hem heeft gekocht krijgt van Linda (hier LindavanVught ofzo) les! Hardstikke leuk dus, maar har gaat allemaal wel heel erg snel!