Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SILVIE_A schreef:spatter schreef:de prijs is "wat de gek er voor geeft"
apart dat je het dier al op stal hebt en je dan pas gaat afvragen hoe het met de prijs is
Wel,
we willen eerst kijken of het klikt zonder echt te kijken naar de prijs.
Zo kunnen we ons er echt enkel op concentreren en hoeven we even niet aan de kostprijs te denken.
Snap je?
. Ik ben iig benieuwd of hij mag blijven en zo ja ben ik ook wel benieuwd naar een foto! Vind je hem zelf leuk? Of rij je er zelf niet op? En wat gaan jullie met hem doen als hij blijft? Ook wedstrijden enzo? EliseLukas schreef:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of het klikt met de quarter! Over de prijs is al heel veel gezegd. Dat kan van zoveel dingen afhankelijk zijn. Maar misschien heeft TS wel een rijke papa en is TS zelf gewoon nieuwsgierig.... en misschien ook niet. Ik ben iig benieuwd of hij mag blijven en zo ja ben ik ook wel benieuwd naar een foto! Vind je hem zelf leuk? Of rij je er zelf niet op? En wat gaan jullie met hem doen als hij blijft? Ook wedstrijden enzo?
YouthReiner schreef:Het beste is natuurlijk om een goede instructeur of instructrice te zoeken die je met dit soort problemen kan helpen.
Als je het dan toch zelf op wil lossen; zorg dan dat je altijd consequent bent tegen je paard. Als je wil opstappen MOET hij stil staan. Doet hij dit niet? Dan stap je net zo vaak op en af totdat hij wel stil blijft staan. En omdat je nog jong bent, is het misschien handig als een volwassen persoon het paard vast houdt terwijl je op stapt. Wanneer hij dan eenmaal stil blijft staan, kun je het alleen gaan proberen.
)