[WN] ervaringen met gesloten endurance-beugels?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 18:19

pmarena schreef:
Hij levert ze ook met uitneembaar lamsvel-voering ,
fijn voor de teentjes in de winter schijnt het Lachen .

wie levert die met die voering: jouw 'fendertjes-meneer' (wie is dat?) of sablou? Verward

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 19:59

ingeo schreef:
maar....já dus!! hándwarmertjes? wat zijn dat nu weer voor dingen?? (jaja, om je handen te warmen, dat snap ik nog Haha! )

Handwarmertjes zijn kleine doosjes van metaal waar een soort materiaal in zit wat je aan kunt steken, dit blijft een hele tijd smeulen (en geeft dus warmte af).
Ze zijn net groot genoeg om in je hand te houden of los in je jaszak te doen. Als je ze niet meer nodig hebt dan maak je het materiaal weer uit en koelt de boel af.

Je zou ze dus ook in het voetbed van je beugel in kunnen bouwen Lachen

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-03 20:11

Sugarmiss"]
[quote="ingeo schreef:
maar....já dus!! hándwarmertjes? wat zijn dat nu weer voor dingen?? (jaja, om je handen te warmen, dat snap ik nog Haha! )

Handwarmertjes zijn kleine doosjes van metaal waar een soort materiaal in zit wat je aan kunt steken, dit blijft een hele tijd smeulen (en geeft dus warmte af).
Ze zijn net groot genoeg om in je hand te houden of los in je jaszak te doen. Als je ze niet meer nodig hebt dan maak je het materiaal weer uit en koelt de boel af.

Je zou ze dus ook in het voetbed van je beugel in kunnen bouwen Lachen
[/quote]

goh, en ik al jaren denken dat dit echt nog een gat in de markt was, voetwarmertjes dan! niet dus.....
ook goed, word ik maar niet rijk Haha!
maar kopen zou ik het wel willen! te koop in bergsportzaken of zo?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:14

Ik zal maandag eens vragen waar ze te koop zijn, dan ben ik weer bakrandhanger bij een lesgeefmens die ze in bestelling had en dan geleverd krijgt Lachen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-03 20:26

ingeo"]
[quote="pmarena schreef:

wie levert die met die voering: jouw 'fendertjes-meneer' (wie is dat?) of sablou? Verward
[/quote]

De fendertjes-meneer *LOL* sowieso , Sablou / Louis weet ik niet Lachen .

Meneertje zit op http://www.petraonline.de/fender.htm Lachen .

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 10:37

Sugarmiss schreef:
Ik zal maandag eens vragen waar ze te koop zijn, dan ben ik weer bakrandhanger bij een lesgeefmens die ze in bestelling had en dan geleverd krijgt Lachen

OK dan! Pling

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 10:37

pmarena"]
[quote="ingeo"][quote="pmarena schreef:

[/quote]

De fendertjes-meneer *LOL* sowieso , Sablou / Louis weet ik niet Lachen .

Meneertje zit op http://www.petraonline.de/fender.htm Lachen .
[/quote]

OK dan! Pling

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 19:04

ArwenLune schreef:
Ik heb nog een paar EZ-ride beugels liggen voor een westernzadel, daar zou je evt. zelf een kooi (los te koop) of tapaderos aan kunnen fixen.
Ikzelf heb liever EZ-ride beugels - door de 'krulvorm' die de Flexride beugels hun vering geeft passen mijn bergschoenen er net niet handig in. Bij de EZ-ride beugels heb ik dat probleem niet, en de vering is net zo goed. Laat maar horen als je foto's/prijs wilt zien Lachen

arwen, ik heb enkele weken geleden je zadel gekocht, zónder beugels, weet je nog?
had je me die beugels die je op overschot had evengoed dan kunnen tonen, was wel zo makkelijk geweest.... Verward

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:07

Mijn excuus daarvoor, ik wilde ze toen bewaren voor 'ooit weer een westernzadel' maar heb inmiddels besloten over te stappen naar een engels zadel. Waar de EZ-ride beugels die ik heb dus niet aanpassen. Vandaar dat ik nu overweeg ze alsnog te verkopen.
(hoe is het met je arm trouwens? Heb je al weer eens gereden?)

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-03 19:27

ArwenLune schreef:
Mijn excuus daarvoor, ik wilde ze toen bewaren voor 'ooit weer een westernzadel' maar heb inmiddels besloten over te stappen naar een engels zadel. Waar de EZ-ride beugels die ik heb dus niet aanpassen. Vandaar dat ik nu overweeg ze alsnog te verkopen.
(hoe is het met je arm trouwens? Heb je al weer eens gereden?)

mijn arm is weer uit de kreukels, maar mijn 'mind' nog niet helemaal Nagelbijten / Gniffelen Haha! ....heb wel al weer gereden, maar voorlopig nog niet buiten. onervaren paardje met gespannen ruiter is niet zo'n goede combinatie , dus even rustig aan. eigenlijk was er niet echt iets verkeerd gegaan, maar het is toch behoorlijk schrikken als je arm plots niet meer het gewenste model vertoont.... Haha!
wat zijn trouwens EZ-beugels?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-03 19:40

Afbeelding
je hebt ze in plastic en aluminium van E-Z en een goedkoper 'nep'merk.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 12:11

ingeo"]
[quote="Sugarmiss schreef:

OK dan! Pling
[/quote]
Ze zijn te koop in zaken waar ze hengelsportspullen verkopen ten minste die in Wageningen heeft ze Lachen

ingeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 13:57

Sugarmiss"]
[quote="ingeo"][quote="Sugarmiss schreef:

OK dan! Pling
[/quote]
Ze zijn te koop in zaken waar ze hengelsportspullen verkopen ten minste die in Wageningen heeft ze Lachen
[/quote]

ha! juist! hengelaars zullen het met al die beweging ook wel vaak koud hebben Haha! Haha! !
ik VIS het verder wel uit *LOL*

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 10:47

Heb de vorige reacties niet allemaal gelezen dus mocht ik iets dubbel melden... sorry alvast.

Ik rijd met flexrides en ben zeer tevreden, door het meeverende voetbed (er is dus geen veersysteem het verende zit hem in het materiaal) zijn ze zeer geschikt voor langere actievere ritten, het brede voetbed geeft meer steun dan de traditionele beugels waardoor de enkel weer gesteund wordt.
Duur, tsja tis maar waar je prioriteiten liggen, flexrides zijn verhoudingsgewijs goedkoop vindt ik.

Succes met je keuze....