[WN] Youth world games

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:07

En nu gun ik niemand iets. Lol. What's next?

En nee, ik weet niks over de voorwaarden. Ik ben hier vanalles uit mijn duim aan het zuigen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:09

Gleyla ik snap niet waar je je zo druk om maakt. Alle jeugd die mee doet bij de DPHC aan wedstrijden en clinics, maakt kans geselecteerd te worden. Tja...dat betekent dan wel dat je een Paint nodig hebt en wedstrijden/clinics moet rijden. Maar ja...zo heb je voor de hogere dressuur wedstrijden een goed dressuurpaard nodig. What's the problem? Het is toch logisch dat de DPHC kiest uit de ruiters die op haar wedstrijden en aan haar clinics mee doen? Als jij nooit mee doet aan wedstrijden of clinics, kan de DPHC nooit weten hoe goed je bent, dat is niet iets dat ze kunnen ruiken...
Tja en dat de een iets niet kan betalen en de ander wel, tja, dat is de wereld nu eenmaal. Ik wil graag een nieuwe grotere auto, kan ik niet betalen... Maar daarom is het toch niet oneerlijk dat anderen daar wel in rijden???

Meiden knap gedaan weer! Nederland staat echt mooi op de kaart bij de [naam] Youth!
Laatst bijgewerkt door Jessica op 09-07-12 14:12, in het totaal 2 keer bewerkt

alyel

Re: Youth world games

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:10

Weten ze dan hoe goed jij bent, of hoe goed jouw paard getraind is?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:11

@Gleyla: ik snap werkelijk niet wat uw probleem is? :?
Waarom zou de American PAINT Horse Association iets gaan organiseren voor mensen die GEEN Paint Horse rijden en/of bezitten?

Zoals ik u al in een pb heb uitgelegd, hebben er een aantal ruiters aan de APHA World Games meegedaan die geen eigen paard (PH of welk ander ras dan ook) bezitten, maar op basis van hun talent Painthorses van anderen mogen uitbrengen op wedstrijden +:)+
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 09-07-12 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:11

Als jij meedoet aan wedstrijden en clinics met je/een paint, ja dan weten ze dat ja!
Laatst bijgewerkt door Jessica op 09-07-12 14:13, in het totaal 1 keer bewerkt

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:13

of course

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:15

Wranglerbutt schreef:
@Gleyla: ik snap werkelijk niet wat uw probleem is? :?
Waarom zou de American PAINT Horse Association iets gaan organiseren voor mensen die GEEN Paint Horse rijden en/of bezitten?

Zoals ik u al in een pb heb uitgelegd, hebben er een aantal ruiters aan de APHA World Games meegedaan die geen eigen paard (PH of welk ander ras dan ook) bezitten, maar op basis van hun talent Painthorses van anderen mogen uitbrengen op wedstrijden +:)+

Idem eens! _/-\o_
Ik snap dan ook werkelijk niets van de argumenten van Gleyla, het is toch een prachtige ervaring voor de jonge ruiters die deze kans krijgen, waarom daar zo negatief over zijn? En ja dat niet iedere ruiter die kans krijgt is een feit, maar dat is wel meer zo in het leven niet waar? M.a.w. een mooie kans voor de jonge ruiters die erheen kunnen en er extra van genieten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:16

Wat is nu je probleem? Ik kan me toch niet aan het idee ontrekken dat je jaloers bent...en dat terwijl je zelf een hartstikke leuk paard hebt!
Tja...ik vind het ook jammer dat ik als kind geen eigen paard had en toen niet de kansen had, die sommige kinderen nu krijgen, maar hee...ik heb nu wel twee kanjers waar ik enorm van en mee geniet. En ik vind het hartstikke gaaf voor de Paint-jeugdruiters dat zij nu wel deze kansen hebben! Te gek! En dan doen ze t nog zo goed ook!
Tja...je kan niet alles hebben! Wees blij voor hen die wel kunnen gaan en geniet van je eigen paardje!
Laatst bijgewerkt door Jessica op 09-07-12 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:19

Hallo? Ik denk dat jullie werkelijk lezen wat jullie zelf willen lezen.
Reuzefijn voor diegenen die wel kunnen gaan! Waarom zou ik het hen niet gunnen??? Ik heb het meerbepaald over de manier waarop er geselecteerd wordt. En dat je niet kan ontkennen dat het toch weggelegd is voor de mensen met geld.

Waarom zou ik zoiets niet mogen vermelden in dit topic?

Waarom reageren JULLIe eigelijk dat ik jaloers ben?? Ik ben werkelijk niet jaloers. Ik sta doodsangsten uit als ik naar amerika moest vliegen... :p
Laatst bijgewerkt door alyel op 09-07-12 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:19

skippy1 schreef:
Wat is nu je probleem? Ik kan me toch niet aan het idee ontrekken dat je jaloers bent...en dat terwijl je zelf een hartstikke leuk paard hebt!
Tja...ik vind het ook jammer dat ik als kind geen eigen paard had en toen niet de kansen had, die sommige kinderen nu krijgen, maar hee...ik heb nu wel twee kanjers waar ik enorm van en mee geniet. Tja...je kan niet alles hebben! Wees blij voor hen die wel kunnen gaan en geniet van je eigen paardje!

Sluit ik me geheel bij aan :j (al heb ik maar 1 paard :D)
En hey, met een beetje mazzel bedenken ze nog eens zoiets als de APHA World Senior Games en maak ik een kans daar ooit voor geselecteerd te worden! :+

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:22

Ja daar pleit ik voor, dan hebben we nog wat jaartjes om te oefenen aangezien we langer senior dan junior zijn *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:23

Wat is er oneerlijk aan de selectie? Alle jeugdruiters die meedoen aan de wedstrijden en clinics bij de DPHC hebben evenveel kans om geselecteerd te worden. Selectie gaat obv talent en prestatie. En zoals WB al aangaf hoef je hiervoor helemaal niet zelf een Paint te hebben, meedoen op die van een ander mag ook. Wat is daar oneerlijk aan?

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:23

Gleyla schreef:
HumbleTalent, waarom moet dat zo verzwegen worden? Super voor diegenen die wel kunnen meedoen, maar er zijn er heel wat minder die gewoon niet kunnen meedoen. Over talent spreek ik dan nog geeneens.

Er wordt helemaal niks verzwegen. Jij loopt hier irrelevante dingen aan te halen. Het feit dat je paard rijdt geeft je nog niet meteen het recht om maar met elke club zijn activiteiten mee te doen.

Deze wedstrijd is speciaal voor Paint eigenaren, zoals je ook activiteiten hebt voor Haflingers, Friezen, Quarters, Mini's, etc. etc. Heb je niet dat ras dan kan je niet meedoen.

Het wordt een heel ander verhaal wanneer een paint ruiter niet mee zou mogen omdat ze anders niet in Amerika in een 5-sterren hotel kunnen slapen. Ja, dan is het selectie op geld!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:25

Specje schreef:
Ja daar pleit ik voor, dan hebben we nog wat jaartjes om te oefenen aangezien we langer senior dan junior zijn *\o/*

Moet je wel minstens 45 voor zijn, vindt ik! >;) Of misschien beter 55, kan ik nog éven langer oefenen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:27

Ik vind het niet eerlijk hoordat Adelinde naar de spelen mag en ik niet... Ik heb geen geld voor een duur dressuurpaard, ik heb 'maar een Paint'... Oneerlijke selectie, t gaat alleen maar om t geld...
:n
Leven en laten leven. Elkaar iets gunnen zonder zelf wrok te koesteren blijkt helaas voor sommigen nog lastig.

Nogmaals: meiden helemaal top gedaan! Wat een geweldige plek daar he!? Ik begreep dat het complex dit jaar was opgeknapt, was het mooi?
Laatst bijgewerkt door Jessica op 09-07-12 14:29, in het totaal 2 keer bewerkt

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:28

Wranglerbutt schreef:
Specje schreef:

Moet je wel minstens 45 voor zijn, vindt ik! >;) Of misschien beter 55, kan ik nog éven langer oefenen :')

Hey dat is niet eerlijk. Dan moet er ook een World Games young and middle aged komen. Waar alles tussen de youth en de seniors aan mee mogen doen ;) Het is niet eerlijk dat mensen alleen van een bepaalde leeftijd mee mogen doen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:29

Mee eens HT! :)

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:30

hopeloos..

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:31

World Twentysomething Games en World Thirtysomething Games dan ook maar? :P

Wranglerbutt

Gleyla schreef:
hopeloos..

Inderdaad! 8-)

Specje

Ja die lijkt me goed WB :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:32

:j Jaaaaa!!!! Laten we de [naam] vragen dit te gaan opzetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:35

Gleyla schreef:
Hallo? Ik denk dat jullie werkelijk lezen wat jullie zelf willen lezen.
Reuzefijn voor diegenen die wel kunnen gaan! Waarom zou ik het hen niet gunnen??? Ik heb het meerbepaald over de manier waarop er geselecteerd wordt. En dat je niet kan ontkennen dat het toch weggelegd is voor de mensen met geld.

Waarom zou ik zoiets niet mogen vermelden in dit topic?

Waarom reageren JULLIe eigelijk dat ik jaloers ben?? Ik ben werkelijk niet jaloers. Ik sta doodsangsten uit als ik naar amerika moest vliegen... :p

Als het je om de manier van selecteren gaat, gaat het je dus om talent, lijkt me. Dat heb ik al uitgelegd, maar dat vond jij niet relevant. Leg dan eens uit waar het je WEL om gaat, welk deel van de selectie?

Overigens valt er niet zo heel veel te selecteren, zoveel jeugd is er niet die daadwerkelijk mee kan wanneer de Youth World Games zijn. Ik heb in elk geval niks gehoord over een leger jonge meiden die huilend thuis zaten omdat ze niet mee mochten. Daarom snap ik jouw kritiek ook niet. De selectie loopt eigenlijk ´vanzelf´. Tuurlijk moet je deze wedstrijd betalen, maar dat moet je ook als je WRAN start, of zelfs met onderlinge wedstrijden. Waarom daarop hakketakken?

En ja, de meiden rijden leuk, en dat weten we ook omdat de Paint wereld niet zo groot is en deze meiden regelmatig op Paint shows komen.

Jaaaa ik wil ook meedoen met de Between-Youth-And-Senior show! :))

HumbleTalent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:51

Yes strak plan! Nu moet ik alleen nog een paint kopen of iemand vinden die mij op zijn of haar paint wil laten starten :D

Wij zijn er klaar voor, nu de APHA nog ;) haha.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:01

Ik vind het ook super dat de dphc een jeugdteam de kans geeft om op de worldshow te starten. Het is niet nodig een eigen paint te hebben. Ik heb een paar jaar Crow 'uitgeleend' aan Jaime Meeuwissen om hem de kans te geven te starten op shows en zich te kwalificeren voor het jeugdteam. Op Bo Jack rijdt inmiddels ook een jeugdruiter, eigenaren geven hem de kans en ik heb ze toevallig vandaag ook gewezen op het jeugdteam van de dphc.
Dat van dat senioren team ben ik ook voor haha!!