Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wranglerbutt schreef:@Gleyla: ik snap werkelijk niet wat uw probleem is?
Waarom zou de American PAINT Horse Association iets gaan organiseren voor mensen die GEEN Paint Horse rijden en/of bezitten?
Zoals ik u al in een pb heb uitgelegd, hebben er een aantal ruiters aan de APHA World Games meegedaan die geen eigen paard (PH of welk ander ras dan ook) bezitten, maar op basis van hun talent Painthorses van anderen mogen uitbrengen op wedstrijden

skippy1 schreef:Wat is nu je probleem? Ik kan me toch niet aan het idee ontrekken dat je jaloers bent...en dat terwijl je zelf een hartstikke leuk paard hebt!
Tja...ik vind het ook jammer dat ik als kind geen eigen paard had en toen niet de kansen had, die sommige kinderen nu krijgen, maar hee...ik heb nu wel twee kanjers waar ik enorm van en mee geniet. Tja...je kan niet alles hebben! Wees blij voor hen die wel kunnen gaan en geniet van je eigen paardje!
(al heb ik maar 1 paard
)
Gleyla schreef:HumbleTalent, waarom moet dat zo verzwegen worden? Super voor diegenen die wel kunnen meedoen, maar er zijn er heel wat minder die gewoon niet kunnen meedoen. Over talent spreek ik dan nog geeneens.

Wranglerbutt schreef:Specje schreef:Ja daar pleit ik voor, dan hebben we nog wat jaartjes om te oefenen aangezien we langer senior dan junior zijn
Moet je wel minstens 45 voor zijn, vindt ik!Of misschien beter 55, kan ik nog éven langer oefenen
Het is niet eerlijk dat mensen alleen van een bepaalde leeftijd mee mogen doen
Gleyla schreef:Hallo? Ik denk dat jullie werkelijk lezen wat jullie zelf willen lezen.
Reuzefijn voor diegenen die wel kunnen gaan! Waarom zou ik het hen niet gunnen??? Ik heb het meerbepaald over de manier waarop er geselecteerd wordt. En dat je niet kan ontkennen dat het toch weggelegd is voor de mensen met geld.
Waarom zou ik zoiets niet mogen vermelden in dit topic?
Waarom reageren JULLIe eigelijk dat ik jaloers ben?? Ik ben werkelijk niet jaloers. Ik sta doodsangsten uit als ik naar amerika moest vliegen... :p
haha.