[WN] Aanmelding gezamelijke training BEVERWIJK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:01

Cowgirl schreef:
Chica(bianca) en ik(sandra) willen ook komen maar dan wel als bakrand vulling.

Psst San... het is Claudia Tong uitsteken en ja, ik kom ook de bakrand aanvullen

Vraagje erbij nog, hoe duidelijk is het te verstaan voor de bakrandhangers? Ik vraag dit omdat bij jullie Clinic een klein poosje terug het voor mij nagenoeg niet te verstaan was (heb maar 1 oortje die het doet) en ik het jammer zou vinden als ik nu ook weer de helft zou missen, gaan jullie nog iets met microfoon doen? Is die mogelijkheid er voor jullie?
Anders kruip ik gewoon zo dichtbij mogelijk hoor en neem het risico om ondersteboven gelopen te worden dan wel op me Haha!

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 22:05

gera schreef:
Ik weet niet of de eigenaar/eigenaresse van Chaser me toelaat op de rug van dit paard, want ik heb dan wel twaalf jaar Engels gereden (dus zitten blijf ik wel), maar mijn hulpen enzo zijn nog wel erg beroerd en beginner. Wat is overigens de bedoeling, dat daar openlijk wordt uitgesproken hoe je vindt dat de ander rijdt of dat het ook naderhand op bokt wordt besproken? Op zich heb ik met het laatste geen probleem, ik rijd hoe ik rijd, maar ik zou liever toch direct commentaar willen hebben, zodat ik daar wat mee kan doen en mensen dan kunnen zeggen of het er beter cq slechter uitziet..

Het is niet de bedoeling om te *oordelen * over iemands rijkunst,het is de bedoeling te leren van elkaar.het is zeker niet de bedoeling om later hier opbokt je mening over iemand te spuien,wel je ervaring aangaande de gezamelijke training.
ja ook IK *BLAZE* wil een positieve bijdrage leveren aan het geheel Cool

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:19

Tja, ik hoor liever op het moment zelf commentaar dan dat er later op bokt zou staan 'nou die Gera die deed dat-en-dat echt ontzettend fout'. Daar heb ik zelf niets aan en daarnaast word je ook nog eens lekker te kijk gezet en afgekraakt in het openbaar. Maar ja, als je het met de training niet met me eens bent, dan mag dat altijd gezegd worden, mits op een nette manier Lachen Ik ga jullie de oren van het lijf vragen Haha! grapje

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:23

V.w.b. de "leenpaarden" (klinkt zo zielig) dat zijn er dus in principe drie, en het lijkt me het beste om het "wie het eerst komt eerst maalt" aan te houden. V.w.b. Chaser moeten we nog even een slag om de arm houden, aangezien hij net te koop staat Verdrietig maar ik ga er niet vanuit dat ie dan al weg is al weet je dat maar nooit. Misschien dat er eventueel nog wat gewisseld kan worden in de loop van de avond?
Chica: een microfoon of headset zou een oplossing zijn en is eventueel ook wel beschikbaar, alleen is het juist niet de bedoeling dat 1 persoon aan het woord is, maar juist dat de ruiters onderling van gedachten wisselen waarbij er wel door iemand op gelet wordt dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Maar we zetten (net als bij de clinic) weer een stuk bak af, zodat je in elk geval in de bak zelf kunt kijken. Het lijkt me wel zo leuk dat ook de bakranders actief mee kunnen doen in die zin dat ook zij vragen kunnen stellen etc.

Ik denk alleen wel dat er een limiet gesteld moet worden aan het aantal ruiters, het is maar een gewone bak van 20x40 dus ik weet niet wat een mooi maximaal aantal is?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:26

*ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar jullie paardjes, hebben jullie een website ofzo?* Ik ben namelijk helemaal Paint-gek en vooral erg benieuwd naar Chaser

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:31

Zitten er trouwens ook nog kosten aan vast?

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:40

Van Chaser ga ik van de week even foto's maken, want van hem hebben we eigenlijk niks Bloos!

V.w.b. de kosten: kijken kost niks Clown en voor de deelnemende ruiters 5 euro (als bijdrage voor het gebruik van de bak).

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:42

Oh die kosten zijn ontzettend netjes OK dan!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:02

Sandra, je hebt gelijk
Nadat ik mijn stukje geplaatst had met die vraag van een microfoon bedacht ik mij even later dat er idd. meederen zijn die wat te vragen c.q. te zeggen hebben en dat dan een microfoon niet te doen is.
Idd. zou het leuk en leerzaam zijn is als de bakrandhangers ook meedoen, geheid dat ik ook wel een vraag zal hebben.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:19

gera schreef:
*ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar jullie paardjes, hebben jullie een website ofzo?* Ik ben namelijk helemaal Paint-gek en vooral erg benieuwd naar Chaser

hier 2 van chaser(onder clinic)
http://community.webshots.com/user/blazebars

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-03 23:26

yvonco schreef:
ik wil graag komen kijken waar is het in beverwijk,is het in het oude ruitecentrum?

Ruiter centrum Beverwijk
Lunetten 6a

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:57

Blaze even een klein vraagje is hicky van jou

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 06:39

PeppySan schreef:
Ik kan ook komen.
Er waren twee mensen die mee wilden rijden vanuit het noorden? Misschien kunnen die mij even pben dan kunnen we wat afspreken.

Ja, ik wil wel graag met je mee rijden. Ik pb je ook wel even.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-03 06:51

Freckles schreef:
Blaze even een klein vraagje is hicky van jou

Nee, is niet van mij Cool

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 07:25

als iemand een westernpaard ter beschikking wil stellen (evt tegen vergoeding) wil ik graag meerijden, anders kom ik idd als bakrandvulling

Roos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:35

Ik wil ook meedoen, met paard.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:13

gijsenkim schreef:
als iemand een westernpaard ter beschikking wil stellen (evt tegen vergoeding) wil ik graag meerijden, anders kom ik idd als bakrandvulling

Kom jij dan niet gewoon als dressuur prikker, ik denk leuk, ben ik i.i.g. niet in me Remie, maar als iedereen nu die dressuur rijdt op een quarter wil heeft het toch geen nut dat het een gezamelijke clinic wordt. Wat is de score qua dressuur ruiters, i.i.g. ik dus....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 10:55

ik zou zo graag het verschil willen voelen........ ?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 11:22

Bedankt voor de link, Sandra.k! Ik vind Chaser echt een mooi paardje. Hij lijkt wel redelijk groot, maar hij is ook mooi gespierd en gebouwd. En een blauw oog in het bruin... mooi!
Die Tinker van jullie is trouwens ook leuk, zeg! Ziet er erg goed uit

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:15

hoeveel dressuur ruiters komen er die graag een keer western willen rijden?
en hoveeel western ruiters komen er die van elkaar willen leren?

als er inderdaad meer dressuur ruiters komen , is het in mijn ogen niet meer een gezamenlijke training.

dan zou je misschien eerst de dressuurruiters die een keer western willen rijden , tegen bbetaling een western les kunnen geven.

en daarna de western ruiters gezamenlijk kunnen laten trainen.

ik ben bang dat het anders weining nut heeft voor de western ruiters.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:17

ik ben een dressuurprikker die eens het westerngevoel wil voelen......

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:22

dat begrijp ik, maar ik weet niet of de opzet van een gezamenlijke training nu de juiste plek is om dat te doen.
niet rot bedoeld hoor

maar Blaze is de organisator dus die beslist Haha!

maar als ik tussen meerdere dressuur ruiters moet rijden die een keer het western willen voelen, dan kom ik niet.
dan heeft het voor mij weining nut.
thuis wordt ik daar nl, voor betaald om mensen dat te laten voelen. Schijnheilig

dit is natuurlijk mijn mening, ik weet niet hoe de anderen daar over denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:37

Same here. Ik zit dit topic rustig te volgen voor ik me al dan niet aanmeld. Het is nu verrekte ver rijden naar Beverwijk, dus als ik dat doe dan wil ik ook een nuttige avond en niet kijken naar eerste westernlesjes, dat kan ik dichter bij huis ook wel.
Mocht ik met paarden komen dan is het toch al gauw een uurtje of 2.5 enkele reis dus in totaal 5 uur met de paarden onderweg.
Nu ik het zit te typen zie ik dat dat gekkenwerk is. Ik laat de paarden zowiezo thuis. Of ik kom kijken ligt aan de aanmeldingen verder. Ik kijk nog effe een tijdje mee.

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:40

Jammer dat we het dus niet op het GEZAMELIJKE kunnen houden... Het wordt dus wederom een western aangelegenheid, jammer het had leuk kunnen zijn maar western is western en blijft het blijkbaar ook! Had me er wel op verheugd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 12:41

Oh, dus dat werkt zo?

Vreemd, het topic had eerst een hele andere richting en bedoeling.