Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelDun schreef:@LindyH : daar kun je je gewoon tegen verzekeren.
En of je er nu in Nederland mee 'crost' of dat het in Amerika gebeurt; overal kan iets gebeuren.
rapido schreef:,,goede,, moeten toch ook wel dichter bij huis in Europa te vinden zijn!? echter kost alles wat goed is ook veel geld.
Zelfs in deze tijd.
Ik denk dat je wel heel goed de weg moet weten om in de States een goed paard te vinden bij een vooral betrouwbaar adres. Als leek moet je daar niet aan gaan beginnen is mijn mening.

, en die is heel gemakkelijk in leven te houden haha, hooi, water en liters melk. Ja, idd, vanaf nu ga ik die eis altijd stellen, bij hengstenveulens is een MH test eigenlijk ook een goed idee, voor de castratie moeten ze toch onder narcose, zou zonde zijn als ze erin blijven als dat voorkomen kan worden met andere narcosemiddelen...
). Pas als dat uitgesloten was (ging dus 3x fout) was het een optie te gaan kijken of de DA langs te laten gaan voor aankoopsonderzoek. Paintless schreef:er staat nergens dat de persoon in kwestie een leek is op het gebied van de paarden. alleen wb importeren heeft TS niet veel ervaring.
niets zegt mij dat ze niet een goed kan kopen in US

rapido schreef:Paintless schreef:er staat nergens dat de persoon in kwestie een leek is op het gebied van de paarden. alleen wb importeren heeft TS niet veel ervaring.
niets zegt mij dat ze niet een goed kan kopen in US
Er staat ook nergens dat ik zeg dat de topic starter een leek is wel!?
Ik geef alleen advies dat je het zoeken in de States naar een goed paard aan mensen moet overlaten die daar de weg weten.