, dan ook liever niet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Romkabouter schreef:@sliding: die amateur status ben ik al kwijt.
In tegenstelling tot sommige andere "trainers" hou ik me namelijk wel gewoon aan de regels
@cb: ik zei dat ik geen enkele goede trainer kende. Ik reken mezelf daar dus ook bij.
sliding schreef:Maar waarom altijd zo negatief?
Oké er rijden hier in Nederland weinig tot geen topruiters, nou en!

sliding schreef:Dan doen we toch ons best op dit niveau en proberen die beter te krijgen.
Een droom? een illusie??, misschien maar er proberen iets aan te doen is beter dan steeds zo negatief te zijn.
Ik wil gewoon lekker (wedstrijden) rijden, zonder dat er steeds op gewezen moet worden door sommigen dat het niveau niets voorstelt.
Wij doen ons best beter te worden door goede instructie, en dan steeds te horen dat het niveau, in het algemeen, niets voorstelt is niet leuk.
Romkabouter schreef:Dat is niet negatief, dat is de waarheid
Waarom zou je altijd zo lyrisch zijn terwijl je eigenlijk geen deuk in een pakje boter rijdt?
Romkabouter schreef:Ik snap best dat dat niet leuk is, maar het is gewoon wel een feit.
Jezelf verbeteren blijft altijd noodzaak, dat is helemaal prima en iedereen werkt er (hopelijk) hard voor.
Maar dat betekend nu eenmaal niet dat het niveau hoog is.
Dus het klopt dat het niet leuk is om te horen, maar waarom zou je het anders voor doen dan het is?
sliding schreef:Dat heb ik net ook gezegd dat het de "waarheid" is, maar dat zou betekenen ik er geen plezier aan mag beleven omdat het toch niets voorstelt?

sliding schreef:Maar als het goed voelde en ik tevreden was met de prestatie (wat helaas niet zo vaak voorkomt) dan kan het mij niet zoveel schelen dat het er maar bijv 3 zijn geweest.
sliding schreef:Je hoeft het niet anders voor te doen dan het is, maar ik laat mij daardoor niet het plezier ontnemen.
Dan kunnen we het western net zo goed opdoeken en daar zie ik niet de nut zo van.