[WN] Waar houden jullie je handen en waarom????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:28

Beste Herdholder, als je m'n bericht goed gelezen had, had je gezien dat ik het vroeg JUIST omdat mijn nieuwe instructeur het me heel anders leert dan m'n eerste instructeur. En een meisje dat in Den Haag rijdt en bij mij op stal staat, rijdt weer met haar handen anders.
Ik was er juist benieuwd naar, omdat ik graag wil weten WAAROM mensen hun handen ergens houden (stukkie inzicht verkrijgen dus...)

Uiteraard vaar ik blind op wat mijn instructeur zegt, want als ik het idee heb dat ik daar niet op kan vertrouwen, moet ik nodig een andere instructeur zoeken.
Helaas kreeg ik hiervoor nogal vaak te horen "Omdat dat zo hoort", en weten verschillende mensen ook niet te vertellen WAAROM ze iets doen.

Overigens heeft mijn instructeur precies uitgelegd waarom ik m'n handen zo moet houden als ik nu doe, en die uitleg vond ik prima en logisch klinken!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:34

Ik zit vaak met mijn handen in mijn haar *LOL* *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:44

Misschien ben ik minder wantrouwend dan jij, en vertrouw ik erop dat mensen weten waar ze het over hebben (mits goed beargumenteerd?) }>

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 21:49

Zo Blaze ook weer terug?

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 11:14

Herdholder heeft er duidelijk niet veel kaas van gegeten. Fijn dat je met opbouwende kritiek komt daar hebben we wat aan.
Iedereen doet serieus mee. Ga maar gauw op horses spelen daar ben je beter thuis.

Adrienne

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Adrienne op 2001-08-30 12:15 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-01 19:05

ik heb mijn handen aan men armen Waarom? omdat ze anders los zitten Haha! Haha!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 07:50

Hallo Herdholder,
Inderdaad weten we niet wat je ervaringen zijn voor wat betreft western riding. Zou je ons eens wat meer over jezelf en je western rij-ervaring kunnen vertellen? En dan probeer het eens zonder woorden als trut en gezeik, of lukt je dat niet? Huilen Door de manier waarop jij schrijft krijg ik nl. het idee met een kleuter te maken te hebben die de vieze woordjes leeftijd bereikt heeft en zich dus nog niet volwassen uit kan drukken. Ik ben heel benieuwd naar jou kennis op western gebied, waar houd jij bv. je handen (back to topic) en waarom? Of weet je dat niet? Haha!

Jolande

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 09:33

O die arme herdholder. Heeft het ventje een identiteitscrisis??? }>
Minderwaardigheid complexje misschien?? Dat krijg je he als je te lang tussen die koeien Koe gaat lopen. Je raakt je gevoel voor realiteit kwijt, je hoort de hele dag alleen geloei en eet gras. Dan is het begrijpelijk dat je ons hier op bokt niet kunt volgen. Je kunt natuurlijk van onze diepgaande teksten geen melk maken, laat staan kaas. Haha!
Puur en alleen omdat ze niet in Koe geschreven zijn maar Nederlands. Sorrie hoor we zullen van af nu alleen nog in voor jou begrijpelijke tekst schrijven.

Onderwerp Handen, snap je, HANDEN (die dingen die aan het uiteinde van een menselijke poot) om hoog (= richting knabbelbaar blaadje aan dat gras op stam) of omlaag (=richting groen gras). Of handen ergens daar tussen in (op staart hoogte van een koe bv). Haha! Haha!

Hopelijk ben je nu geholpen en kun je gewoon ook mee praten over een onderwerp. Oke het kost wat moeite maar ook jou moet dat kunnen lukken. Clown

Adrienne

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 10:55

Zeg NERDHolder, ik begrijp dat jij met al je ervaring veel te melden hebt en dat de hele wereld nog veel van je kan leren. Maar waarom zou je proberen jouw kennis bij een club mensen door te strot te drukken die toch te stom Koe zijn om het te begrijpen? Op Horses.nl ligt het niveau veeeeeel hoger. Daar denken ze er net zo over als jij en kunnen ze geheid nog wat van je opsteken...

kim_oud1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:02

Klinkt verdacht veel als Blaze.
Kunnen ze hem er niet aftrappen?
Kim

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 11:50

Waar houd je je handen , en waar houd je je mond? Schijnheilig Huilen Frusty Misselijk Knipoog

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 12:47

Jos: Haha! Haha! Haha! Haha! Lovers !

BlazeBars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:32

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-09-05 23:05 ]</font>

BlazeBars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:36

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BlazeBars op 2001-09-05 23:05 ]</font>

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 07:39

Hoi Adrienne

Hiermee zijn de koeien erg op hun zieltje getrapt. Haha! Alsof zij er iets aan kunnen doen dat er dergelijke mensen zijn. Willen ze ook liever niets mee te maken hebben hoor. Sigaar

Hebben de "heren" misschien nog iets nuttigs te melden? Er werd nml. een vraag gesteld waarop normaal antwoord werd verwacht. Anders is het inderdaard beter te moven, voor jullie zal er vast ook wel een leuke site zijn.