Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook zou ik bereid zijn voor een goed thuis bestwel te zakken maar als ik dat erin zou zetten denkt tuurlijk iedereen dat hij/zij een goed thuis is

rapido schreef:futurity prospect is ook wel een erg ruim begrip voor een veulen. Laat eerst maar eens trainen en een keer showen voor er een etiket futurity prospect op geplakt word!
Maarja, staat natuurlijk best interessant ,,futurity prospect,, en neen daar hoeft een beginner zeker niet aan te beginnen.
Dus over "braaf" verschillen de meningen ook nogal... was de eerste kijker voor hem, bij de 2e was hij verkocht.
chexy schreef:Paintless schreef:en daarvoor moeten een van de ouders in betaald zijn. toch? mijne is niet futuritygerechtigd want zijn ouders zijn niet inbetaald.
Voor de European Futurity moet je het veulen inbetalen en niet de hengst, dat is al sinds 2010 of 2011 zo, dus dat kun je zelf bepaalen...
catalyst1 schreef:Paintless:Objectief is daar niet in mogelijk volgens mij. Heb paarden gezien die een 75 lopen bij een Pro, waar een amateur ruiter nog geen deuk in een pakje boter mee kan rijden.
Wat ik ook wel interessant vind..hoe bepaal je de vraagprijs? Te duur, dan komt er niemand, maar te goedkoop, dan denk iedereen meteen dat er iets mee is..
.rapido schreef:niet geschikt voor beginners hoeft niet t zeggen dat er ,,problemen,, aan zijn natuurlijk.
Paard kan rete goed zijn namelijk met de juiste ruiter op zijn rug!

Dana82 schreef:hollywood86 schreef:Maar eigenlijk kijk ik sowieso niet op marktplaats, bokt en dergelijke site's. Ik koop liever bij een goede stal een paard of via netwerk. De leukste paarden staan niet op internet!
Helemaal gelijk. Een echt goed paard ben je zo kwijt zonder die te koop moeten zetten.
Citaat:Je kan natuurlijk ook "geen beginners" er in zetten om te voorkomen dat iedereen er op afkomt.