Om op jouw vraag terug te komen, ik heb geen idee en wens je suc6 met zoeken! En laat je vooral niet ontmoedigen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariska32 schreef:
XoNo schreef:Sommige reacties hier zijn weer schandalig. Iemand van 2.10m is nu eenmaal een stukje zwaarder dan iemand van 1.60m. Misschien hoeft deze persoon niet direct 130kg te wegen, maar je kunt niet van zo iemand verwachten dat ze afvallen tot een kilootje of 80.
Er zijn genoeg grotere paarden (KWPN, Shires enz) die een gewicht van 130kg makkelijk kunnen dragen. Ik vind het veel storender wanneer iemand van 60kg stuiterend op een paard zit, dan iemand van 130kg die lekker kan zitten op een paard.
Daarbij mogen sommige reacties hier best iets minder kwetsend. TS vraagt tenminste om tips, hij gaat niet klakkeloos op een paardje van 1.40m zitten.
liljebo schreef:Wij willen geen anderen meer. Maar in nl is er wel moeilijker aan te komen.
Dana82 schreef:@ Liljebo: ik dacht er juist nog bij mezelf, zo'n noordzweeds paard, dat zou ook een uitstekend ras zijn voor mijn vriend!
liljebo schreef:Dana82 schreef:@ Liljebo: ik dacht er juist nog bij mezelf, zo'n noordzweeds paard, dat zou ook een uitstekend ras zijn voor mijn vriend!
oa op 3.04 zie je een NZ draver in actie![]()
http://www.youtube.com/watch?v=o51FmiHS ... re=related