Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
essiedepessie schreef:Beschermers zijn overigens niet verplicht.. jan hoefkens en jan bogaerts rijden tegenwoordig futurity's zonder peesbeschermers... vraag me niet waarom, want ik vind het niet zo slim.
Imo is het wit of zwart, en niets anders...
ElCid schreef:Maar dat oververhitten gebeurt alleen als de beschermers meer dan 1 a 1,5 uur om de benen zitten. Ik train nooit langer dan 1 uur en bij buitenritten gebruik ik geen beschermers omdat die altijd langer zijn dan 1 a 1,5 uur.
Ik gebruik ze ook alleen als ik echt fanatiek ga trainen en als mijn paard plates heeft ( voor staat hij nooit op ijzers). Hij wordt soms erg fanatiek en dan ben ik blij dat er beschermers zijn
dofuzz schreef:en sevke, omdat een jury ergens geen opmerking over maakt, wil dat niet zeggen dat het hem niet stoort en er niet onbewust negatief rekening mee houdt.

en hopelijk even prachtige showblousjes...
Paintlinger schreef:Nu heb ik natuurlijk voornamelijk ervaring bij de wran, dus dat zal wel niet meetellen voor het echie....maar ik heb wel eens verschrikkelijk onverzorgde reining combi's zien winnen..
En dan heb ik het over een bruin suede hesje,een houthakkersblouse en een australische hoed.
Paard had dan een kartonnen zadel en een vieze trainingspad.
Het zag er niet uit, maar de judge couldn't care less blijkbaar.
Ik vind kleurtjes persoonlijk wel leuk...........en zo lang het maar een geheel vormt , schoon is en niet vloekt zou ik niet weten wat daar denigrerend aan is.