klopt, en met uitgaan ging ik om 5 uur mijn bed in en hop om 8 uur weer eruit om naar mijn pony toe te fietsen om te voeren. Verder in het weekend veel klussen doen in de wei/omheining/inloopstalletje (alles zelf aangelegd/gebouwd). Voor E100 per maand kon ik echt altijd wel een paard onderhouden hoor, ligt eraan wat je wilt/hebt. Ik stond altijd gratis/goedkoop (bv bij mijn bijrijdpaard, die ik dan in ruil daarvoor voor hen verzorgde en reed) en had 's zomers dus geen enkele kosten behalve hoefsmid/wormspuit en alleen in de winter had ik dus hooikosten. Verder geen strooisel ofzo, gewoon zand in de inloopstal en water uit de put bijvoorbeeld. Later meer pony's bijgekomen en dan kocht ik in 1x voor de hele winter hooi, volgens mij was ik dan in 1x ongeveer 400euro kwijt, daarmee redde ik de hele winter, per pony een half pak per dag, dus niet weinig ofzo. Maar 'szomers weer geen kosten, dus gewoon goed geld opzij zetten als je het niet nodig hebt en de dieren gingen bij ons altijd voor.
Ja, je moet er veel voor doen en laten (3x per dag naar de wei fietsen ivm hete zomer, dus steeds water sjouwen, of in de winter om te voeren) maar dat had ik ervoor over.
Mijn ouders had ik als vangnet, heb met mijn eerste pony redelijk wat DA-kosten gehad in het eerste jaar, dat schoten zij dan voor en ik werkte dan extra en betaalde het terug.
Maar ik had dan ook maar een bijbaante van 6uur pw dus dat schoot natuurlijk niet heel erg op 
Juist nu, nu ik werk, heb ik daar geen tijd meer voor, heb ik nu nog maar 1 paard en die staat in pension (wel 24/7 buiten).