pieps schreef:30 zadels gestolen??? Dat zijn geen amateurs! Die verkoop je niet even op MP.....
Is er geen handelaar ergens (zal wel buiten Nederland) in 2e hands westerntuig?
nee inderdaad.. ik denk dat die mooi richting duitsland etc. gaan...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paintless schreef:dat zijn me toch een stel hele mooie zadels... poeh..
jammer dat sommige jaloers zijn op wat anderen hebben en het niet kunnen accepteren dat ook deze mensen er hard voor moesten werken.
ik denk niet dat je ze terug vind, tenzij je ze op een buitenlandse 2e hands site terug vind. maar dan moet je wel pools, roemeens, tjechiesch of slowaaks ofzo spreken.

xanax schreef:Paintless schreef:dat zijn me toch een stel hele mooie zadels... poeh..
jammer dat sommige jaloers zijn op wat anderen hebben en het niet kunnen accepteren dat ook deze mensen er hard voor moesten werken.
ik denk niet dat je ze terug vind, tenzij je ze op een buitenlandse 2e hands site terug vind. maar dan moet je wel pools, roemeens, tjechiesch of slowaaks ofzo spreken.
Danku politiek
Straffen die niet opgaan tegen misdrijven, dat werkt zoiets in de hand.
Vandaag toevallig opgevangen dat de diefstallen van paardenmateriaal altijd wat omhoog gaan in januari,februari.
Is ergens een grote 2dehands beurs in duitsland hoorde ik vertellen waar vermoedelijk redelijk wat gaat eindigen.
mvg
jammerrrr petitparis schreef:een jaar of 2 terug bij ons op stal ook 12 zadels gestolen waaronder een "tom winter" geloof ik. zadel is ongeveer een jaar later op kapaza verkocht voor een 650 euro. Dame had het zadel bij een paard gekocht en had geen flauw idee wat voor iets ze verkocht heeft.
"We" denken te weten wie achter de diefstal zit, maar kunnen dus niks bewijzen...

raven schreef:Verder is bij ons verteld dat de meeste gestolen zadels naar polen enz gaan om daar als decoratie gebruikt te worden als barkrukken.