Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sugarmiss"]
Maar als het straks een stoere vent is geworden... nou jou als hij flinke billen krijgt noem je hem gewoon Bun
[/quote]
Ghi, daar dacht ik ook al aan ja. Ik noem hem ook al 'BunBun'. Ja, billen heeft hij!
[quote="rina"]
enne van dat halen, je weet wel, daar hebben we het nog wel over![]()
![]()
[/quote]
Heeee, zie ik daar een verandering van gedachten? Ik heb er niets op tegen hoor. Kan je meteen je bitje terugkrijgenOf heb je die al terug?
[quote="rina"]
ik heb mijn billy verkocht(moet nog wel gekeurd)
[/quote]
Nee! Niet Billy! Oh hij is zo mooi. Je baalt vast ook wel een beetje aan de ene kant.. en begrijpelijk. Het kon niet anders dan dat dat meisje geïnteresseerd in hem zou zijn
[quote="rina schreef:he die op die ene foto van gister is dat dat merrieveulen? ben de naam kwijt![]()
FlyingHigh"]
Hehe, eindelijk heb je je Droom. Ik wist dat het er een van Sylva was, maar welke wist ik niet. En, zal hij met zijn billen een beetje de reiningkant opkunnen??
[/quote]
Dat lijkt me wel. Ik wil toch graag allround gaan rijden, maar reining zit er lijkt me ook wel in. Zijn vader presteert niet slecht in de reining en zijn driejarige broer begint alles ook al goed op te pikken. Ach ja, je weet nooit zeker wat erin zit. Daarom liever mijn droompaardje die misschien geen reiner wordt, maar waar ik wel smoorverliefd op ben, dan een reining gefokt paardje die reining misschien minder leuk vindt om te doen en waar ik ook minder gek op ben.. Als ik echt voor een geboren reiner wilde gaan, dan was ik toch wel voor Tanka gegaan. De keuze ging echt tussen Bunny en haar, maar ja, aan één van de twee was ik toch mijn hart verloren. Bunny is voor mij nu al een superpaard en mocht hij eventueel minder geschikt zijn voor de reining dan heb ik daar hartstikke vrede mee. Maar ik denk dat hij zowel mij als anderen nog wel eens zou kunnen gaan verbazen.. dit mannetje heeft wel wat in zich, denk ik!
[quote="FlyingHigh"]
Wie is zijn moeder trouwens?
[/quote]
De Quarter 'Supreme Dusterette'
[quote="Emmy"]
Je veulen hadden we bij Sake en Sylva al gezien, toen was hij nog maar een paar weekjes oud en toen al zo'n lieverdje
[/quote]
Ik merk dat veel mensen hem al hadden gezien en hij velen is opgevallen, maar gelukkig heeft iedereen hem voor mij laten staan![]()
[quote="LisetteSugar schreef:En ook een leuk, ontdeugend koppie!
XoNo schreef:Dit wordt een tank hoor gera