[WN] Dusty Pebbles Bunny, vanaf vandaag mijn superpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 09:00

Gera van harte gefeliciteerd met je prachtbeestje! Wat een mooi dier en wat zul je gelukkig zijn!!!!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 09:28

Bedankt voor de reacties!

Sugarmiss"]
Maar als het straks een stoere vent is geworden... nou jou als hij flinke billen krijgt noem je hem gewoon Bun Clown
[/quote]

Ghi, daar dacht ik ook al aan ja. Ik noem hem ook al 'BunBun'. Ja, billen heeft hij!

[quote="rina"]
enne van dat halen, je weet wel, daar hebben we het nog wel over Haha! Knipoog
[/quote]

Heeee, zie ik daar een verandering van gedachten? Ik heb er niets op tegen hoor. Kan je meteen je bitje terugkrijgen Clown Of heb je die al terug?

[quote="rina"]
ik heb mijn billy verkocht Huilen (moet nog wel gekeurd)
[/quote]

Nee! Niet Billy! Oh hij is zo mooi. Je baalt vast ook wel een beetje aan de ene kant.. en begrijpelijk. Het kon niet anders dan dat dat meisje geïnteresseerd in hem zou zijn

[quote="rina schreef:
he die op die ene foto van gister is dat dat merrieveulen? ben de naam kwijt Bloos!

Dat is inderdaad Tanka (Oa Pebbles Tanka). Zij is ontzettend groot geworden in die twee weekjes!

Afbeelding

Zij wordt ook steeds mooier en mooier. Maar ja, twee paarden in één keer is wel heel erg veel van het goede, en ik heb mijn vriend nog niet kunnen overtuigen dat westernrijden ook wel heel erg iets voor hem is Pling

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:11

Wauw wat een prachtig paardje Kwijl en die billen. Heel erg veel succes met hem.
Vind dat palomino veulen op de achtergrond er zo ook wel leuk uit zien

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 10:19

Haha! hehehehe eindelijk, nou het was het wachten dubbel en dwars waard , wat een lekker ding...... en die billen Vingers aflikken .
Nou Gera je hebt als ik het zo zie een hele goede keus gemaakt .
Die foto van jou is ook erg leuk wat een big smile Lovers dat is echt liefde op het eerste gezicht................................

10yJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:47

Hi Gera, eindelijk heb je het dan bekend gemaakt. Knipoog Haha! Kon bijna niet anders zijn dan deze Dat was de beste keus!

Van heel harte gefeliciteerd en enorm veel plezier met je paardje.
Groetjes

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 12:39

Tjongejonge, wat een bespiering al voor zo'n klein kereltje, echt al heel indrukwekkend
Van harte meid en heeeeeeeeeeel veel plezier met hem !

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:46

Wat is ie mooi en cute Knipoog
En die bespriering Cool

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 15:03

VH gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

By the way: leuke avatar Haha!

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:08

WOW wat een ontzettend leuk dingetje is dat zeg!! Bloos OK dan! Vingers aflikken
ik houd normaal niet zo van paints maar je heb er paardjes tussen zitten.... Pling Lovers

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:51

Hehe, eindelijk heb je je Droom. Ik wist dat het er een van Sylva was, maar welke wist ik niet. En, zal hij met zijn billen een beetje de reiningkant opkunnen?? Veel plezier met 'm en we zien je hopelijk veelvuldig op de wedstrijden!!! Wie is zijn moeder trouwens?

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 19:51

WAUW!!!!

Wat een ontzettend mooi veulen heb je gekocht!! En ook een leuk, ontdeugend koppie! Van harte gefeliciteerd!! En geniet er maar lekker van!

Hij lijkt al wel heel erg groot voor een veulen van een half jaar, maar dat zal dan op de foto's vast wel zo lijken.

steeffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:04

Gefeliciteerd!
Leuk paard, hij is mooi Kwijl lekker bespierd al.
En ik vind hem ook leuk getekend, grappig die hartjes!
Veel succes met hem!

Emmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:41

GEFELICITEERD HOOR OK dan! Pling
nou Gera, het is er toch van gekomen, een mooie paint en jij wilde er zo graag 1tje met een wit hoofdje, nou deze voldoet aardig aan je wensen

Misschien gaan wij ook die zondag naar Saasveld, kan ik je persoonlijk feliciteren.

Je veulen hadden we bij Sake en Sylva al gezien, toen was hij nog maar een paar weekjes oud en toen al zo'n lieverdje

Heeeeeeeeeel veeeeeeeel geluk met je paardje!!!!!!

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 20:58

Gera is niet over 1 nacht ijs gegaan.... heeft gewikt en gewogen.... iedereen er gek mee gemaakt Lachen (just kidding Haha! )
Maar heeft gelukkig de, voor haar de enige echte, superknollie gekozen.
Ik ben blij voor je hoor... geniet maar lekker van Bunny Lachen

En het is dat mijn stalletjes allemaal vol staan, anders had ik niet geweten of ik Tanka had kunnen laten staan Knipoog .... ik heb nog geen veulen van die leeftijd zo gracieus en soepel zien bewegen... wat een geweldig beestje.

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 21:12

rina schreef:
ik heb mijn billy verkocht Huilen

.... retejammer, mooi paardje met super karakter, maar ik begrijp dat sommige dingen moeten... helaas Scheve mond
ik leef met je mee Ach gut

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 23:10

FlyingHigh"]
Hehe, eindelijk heb je je Droom. Ik wist dat het er een van Sylva was, maar welke wist ik niet. En, zal hij met zijn billen een beetje de reiningkant opkunnen??
[/quote]

Dat lijkt me wel. Ik wil toch graag allround gaan rijden, maar reining zit er lijkt me ook wel in. Zijn vader presteert niet slecht in de reining en zijn driejarige broer begint alles ook al goed op te pikken. Ach ja, je weet nooit zeker wat erin zit. Daarom liever mijn droompaardje die misschien geen reiner wordt, maar waar ik wel smoorverliefd op ben, dan een reining gefokt paardje die reining misschien minder leuk vindt om te doen en waar ik ook minder gek op ben.. Als ik echt voor een geboren reiner wilde gaan, dan was ik toch wel voor Tanka gegaan. De keuze ging echt tussen Bunny en haar, maar ja, aan één van de twee was ik toch mijn hart verloren. Bunny is voor mij nu al een superpaard en mocht hij eventueel minder geschikt zijn voor de reining dan heb ik daar hartstikke vrede mee. Maar ik denk dat hij zowel mij als anderen nog wel eens zou kunnen gaan verbazen.. dit mannetje heeft wel wat in zich, denk ik!

[quote="FlyingHigh"]
Wie is zijn moeder trouwens?
[/quote]

De Quarter 'Supreme Dusterette'

[quote="Emmy"]
Je veulen hadden we bij Sake en Sylva al gezien, toen was hij nog maar een paar weekjes oud en toen al zo'n lieverdje
[/quote]

Ik merk dat veel mensen hem al hadden gezien en hij velen is opgevallen, maar gelukkig heeft iedereen hem voor mij laten staan Lachen

[quote="LisetteSugar schreef:
En ook een leuk, ontdeugend koppie!

Ohoh, ik ben juist voor zijn 'coole blik' gevallen.. ik had namelijk al genoeg vurige veulentjes gezien Knipoog Nee, maar hij mag best wel ondeugend kijken hoor, hij is nog een speelse baby (en doet alles wat niet mag). Maar ik hoop wel dat hij te zijner tijd wat serieuzer wordt Haha!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:45

Een mooie gera! Gefeliciteerd Lachen

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 07:42

Gera,
Gefeliciteerd met deze aanwinst!! Errug leuke paint.... (Je ziet wel, na verloop van tijd kiezen we allebei een paint, hihi Haha! ).
Heel veel succes en geluk met deze kanjer!!
Groetjes uit het brabantse Geldrop!

Brenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 09:45

Gefeliciteerd met je paardje gera!

Wat een lekker ding zeg Kwijl !

En zo'n schattig koppie Lovers .

Heel veel plezier met hem!

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 13:58

Wauw, wat een knappert OK dan!
Ik ben niet zo’n paintfan, maar deze vind ik wel erg mooooi
Heeeeeeeeeeel veel plezier met hem.

Tin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:06

Wauw wat een mooi beest!!
Echt een lekker ding! Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 14:10

Thanks!
Wat een billen he! Ik verbaas me ook nog steeds over de laatste foto.. Die spieren zijn al duidelijk aanwezig! Ik ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 18:46

Hij is hartstikke mooi gera! Sake loog niet toen hij vertelde dat dit het mooiste veulen was dat hij uit die combinatie heeft gefokt!

Dit wordt een tank hoor gera

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-03 18:57

Dank je! Ja, ze wilden hem eigenlijk ook zelf houden, maar ja, je kunt niet elk paard houden natuurlijk. En ze weten toch dat ik een 'fotofiel' ben en ze goed op de hoogte worden gehouden als hij straks bij mij staat.

XoNo schreef:
Dit wordt een tank hoor gera

Ongetwijfeld!! Maar het allerbelangrijkste vind ik, en dit is heel cliché, dat hij gezond blijft. De rest is bijzaak. Maar dat 'tank' gaat wel komen, lijkt me! *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 19:06

Tuurlijk, iedereen wil dat zijn paard gezond blijft. Gewoon goed voer geven, mooi droog hooi en dan komtie er wel Lachen Ga je hem in de opfok zetten ergens of houd je hem thuis?

Hij staat mooi recht op zijn benen, houd dat zo Knipoog Ik vind zijn aftekeningen super, met die hartjes en "Love" in zijn nek...heel toepasselijk allemaal Misschien dat ik nog naar Saasveld kom, dan zie ik hem wel in de halter.

Reken maar dat dat 'tank' gaat komen. Zijn broers zijn ook niet bepaald rank gebouwd Knipoog