Het iniatief is super maar het moet je ook wel wat opleveren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus... ik start gewoon niet
maar combineer dan de juiste kleur... dat ziet er dan m.i. toch verzorgd uit, terwijl het om gewone kleding gaat...
voor zowel een trainings- als een showzadel. Daarbij opgeteld dat niet iedereen de luxe heeft van een binnenbak en dus ook wel in de regen moet trainen waar een zadel niet mooier van wordt, vind ik dat een jury daar doorheen moet kijken. Wat ik wel heel jammer vind is wanneer mensen met bijvoorbeeld verwassen en inderdaad te korte broeken rijden, zeker in een onderdeel als de pleasure waar het toch zeker ook om de presentatie gaat.
dat ik het eerst nog maar eens zelf moet doen. Mijn antwoord is dan dat ik eerst moet bepalen hoe ik vind dat het er uit moet zien (ben erg visueel ingesteld).

farichta schreef:Niet iedereen heeft devoor zowel een trainings- als een showzadel.
nodig hebt.Sandra.k"]
[quote="vera schreef:Meer wedstrijden organiseren waar je je kunt kwalificeren en ervaring op kunt doen geeft een beter niveau.
. Laagdrempelig en oefen/beginners wedstrijd. Liesbeth schreef:Tevens viel mij op dat tijdens de Reining er ruiters waren die duidelijk door iemand buiten de bak werden "geholpen" in het tellen van hun spins.Er was zelfs iemand die heel duidelijk op een strategisch moment gewoon "HO" zei.
Niet helemaal de bedoeling, toch?
Heel jammer dat het werd toegestaan door de Jury.
Groetjes,
Liesbeth