Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dazzy schreef:haha ja jeetje, als ze dom praten kunnen ze dom antwoord krijgen, nodig ze ook wel eens uit om op mijn paardje te gaan , jammer is dat ze dat vaak niet willen maar denk dat dat wel de beste manier is om te laten zien dat het niet ''zomaar wat rondhobbelen'' is.
Sonja schreef:Ik vind het niet meer of minder irritant of dom dan westernruiters die opmerkingen over dressuur maken, over aan binnenteugel trekken om te sturen, en over paard in elkaar trekken.
Ik ben tegenwoordig dus voornamelijk geneigd gewoon uberhaupt geen paardenvolk meer serieus te nemen, tot evt. bewezen is dat ze 't waard zijn.

Homiafortuna schreef:dazzy schreef:haha ja jeetje, als ze dom praten kunnen ze dom antwoord krijgen, nodig ze ook wel eens uit om op mijn paardje te gaan , jammer is dat ze dat vaak niet willen maar denk dat dat wel de beste manier is om te laten zien dat het niet ''zomaar wat rondhobbelen'' is.
Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel. Iemand die wat vraagt wil altijd wat leren.
ponylies schreef:indd ja mensen hebben dan ooit een keer op de manege gereden iets gehoord en dan weten ze meteen ALLES
sleep ik ze mee naar stal...
VivaLaVida schreef:Dat vroeg ik me nou eens af.
Van de week ook weer. Ik was met iemand in gesprek die dressuur rijdt. Ze vertelde dat ze ook wel een 'westernpaard' zou willen hebben, omdat dat lekker relaxed is. Lekker aan de lange teugel relaxed rondsjokken!
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat het zo niet werkt. En me daarna afgevraagd waarom ik dat nog elke keer doe en waarom ik me daar toch zo aan irriteer..... Want het slaat nergens op dat ik me daar steeds druk om maak. toch?
Toen vroeg ik me dus af, als een paarden-iemand tegen jou uitspraken doet als deze (of nog een klassieker 'western-mensen rijden met een zielig bit/zielige sporen) gaan jullie er dan nog op in... of denk je... laat ook maar?
ponylies schreef:ik ja mevrouw maar we rijden altijd met losse teugel dus daar oelt paard niks van,

)