[WN] Vragen over western rijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:30

andamoon schreef:
misschien een keer iets van hunter under saddle (maar voor dat laatste konden we dus niet bij de WRAN terecht, althans dat was wat ze aan ons terugmailde)

Dat klopt, dat kan idd niet bij de WRAN, maar wel, zoals ik al schreef, in een all breed klasse van een rasvereniging.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:32

spatter schreef:
hunter wordt niet uitgeschreven bij de Wran, dat is een rassen-onderdeel wat bij rassenshows wordt uitgeschreven en zul jij dus niet kunnen starten
alle onderdelen die je wel kan starten vind je op de WRAN site

Wij hebben elk jaar ons Appaloosa NK(en nog meestal 2 approved shows) , daar schrijven we ook All Breed onderdelen uit waaronder Hunterclasses ,
je kan er dan wel geen punten voor halen , maar wel leuk voor de ervaring en de gezelligheid!!! http://www.appaloosa.nl

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 12:37

Hunteronderdelen wordt idd misschien lastig, maar ook voor westernriding kan je bij Miranda terecht :D . Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer pben...

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 12:39

kelz schreef:
En kwa tack kun je onderandere mocht je bij de wran starten het regelementenboekje doorlezen (ook online op de website)
Succes ;)

Dank je wel !!! :j

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 12:44

Moondancer schreef:
spatter schreef:
hunter wordt niet uitgeschreven bij de Wran, dat is een rassen-onderdeel wat bij rassenshows wordt uitgeschreven en zul jij dus niet kunnen starten
alle onderdelen die je wel kan starten vind je op de WRAN site

Wij hebben elk jaar ons Appaloosa NK(en nog meestal 2 approved shows) , daar schrijven we ook All Breed onderdelen uit waaronder Hunterclasses ,
je kan er dan wel geen punten voor halen , maar wel leuk voor de ervaring en de gezelligheid!!! http://www.appaloosa.nl

Heel fijn Moondancer hier kan ik wat mee :j Al doen we dan maar een keer mee voor de ervaring en de gezelligheid. Zou je (misschien wil je dat liever per pb doen) willen doorgeven waar dat dan precies is ?

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 12:45

paafke schreef:
Hunteronderdelen wordt idd misschien lastig, maar ook voor westernriding kan je bij Miranda terecht :D . Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer pben...

SUPER als je dat wilt doen graag !!!

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 13:16

We hebben a.s. zondag in Zuidwolde (Drenthe) ons NK , uiteraard ben je welkom om te komen kijken ,
kun je zien hoe het er aan toe gaat in diverse onderdelen.
We hebben een aantal leuke stands en uiteraard lopen er genoeg mensen rond waar je evt. 1 en ander aan kunt vragen.
We beginnen de ochtend met de In Hand onderdelen , rond de middag(we geven geen tijdschema) de rijonderdelen ,
waarmee we beginnen met de Hunteronderdelen.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 13:20

Moondancer schreef:
We hebben a.s. zondag in Zuidwolde (Drenthe) ons NK , uiteraard ben je welkom om te komen kijken ,
kun je zien hoe het er aan toe gaat in diverse onderdelen.
We hebben een aantal leuke stands en uiteraard lopen er genoeg mensen rond waar je evt. 1 en ander aan kunt vragen.
We beginnen de ochtend met de In Hand onderdelen , rond de middag(we geven geen tijdschema) de rijonderdelen ,
waarmee we beginnen met de Hunteronderdelen.

Moondancer super bedankt _/-\o_ Ik ga eens kijken of we a.s. zondag wat tijd kunnen vrijmaken en komen dan misschien wel even kijken !! :j

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 15:53

Western Riding en Versatile worden ook uitgeschreven bij de WRAN (alleen niet zo vaak :D )

fique

Re: Vragen over western rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 16:33

Je kan idd bij de wran terecht. ikzelf start ook al een aantal jaar bij de wran met mijn kwpner. ;-)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:19

fique schreef:
Je kan idd bij de wran terecht. ikzelf start ook al een aantal jaar bij de wran met mijn kwpner. ;-)

alleen niet voor de hunteronderdelen.. dat zeggen ze net allemaal.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 07:54

nee alleen dat niet idd.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-11 08:13

Bedankt iedereen voor jullie reacties !

JohnnyReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-11 15:25

andamoon schreef:
Super fijn dat jullie nu met namen komen van trainers want dat is wel heel fijn. We zijn nu een beetje pleasure aan het trainen thuis, maar willen eigenlijk heel graag western riding of misschien een keer iets van hunter under saddle (maar voor dat laatste konden we dus niet bij de WRAN terecht, althans dat was wat ze aan ons terugmailde)

Misschien kun je eens bij kings crossing in Velddriel informeren

http://www.kings-crossing.nl/nl/page/25/western.html

Volgens mij geven die ook in andere onderdelen les als alleen reining. Ze geven ook les aan huis.

andamoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 21:33

Thks JohnnyReiner ik zal daar eens gaan informeren !!!