Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tante_t schreef:Helaas konden wij er niet bij zijn en heb ik dus geen idee of het druk was of niet, of het leuk was ja of nee. Ik denk dat het zowieso helpt als je de livestream niet gratis doet zoals dit jaar. Wij hebben de hele week alles kunnen volgen via de livestream en hebben hier niks voor betaald. Ik denk dat er hierdoor meerdere mensen denken ach het is niet zo druk laat ik maar thuis blijven.
tante_t schreef:Helaas konden wij er niet bij zijn en heb ik dus geen idee of het druk was of niet, of het leuk was ja of nee. Ik denk dat het zowieso helpt als je de livestream niet gratis doet zoals dit jaar. Wij hebben de hele week alles kunnen volgen via de livestream en hebben hier niks voor betaald. Ik denk dat er hierdoor meerdere mensen denken ach het is niet zo druk laat ik maar thuis blijven.
DubbelDun schreef:De betalende bezoekersaantallen waren bedroevend en de opleving die je in het weekend zou mogen verwachten om dat goed te maken was er m.i. ook niet.
Ik denk dus dat er dik geld bij moet.
DubbelDun schreef:Dat er een principe-overeenkomst is met de Uithof om het evenement voor 5 jaar vast te leggen is logisch. Je neemt een optie op verwacht succes.
Het zal de Uithof ook niet zoveel uitmaken hóeveel mensen er komen, hooguit dat ze dit in de omzet van het eten/drinken merken.
Een laag bezoekersaantal zal hooguit huurprijsopdrijvend zijn, immers het is qua omzet voor hun interessanter om de boel te verhuren aan iets waar wel veel mensen op af komen.
Ik hoop dat de organisatie iets doet met alle tips die al gegeven zijn zodat een volgende keer dit evenement wijder verspreid bekend raakt.
Goede reclame doet de sport groeien tenslotte.
cowboyberend schreef:tante_t schreef:Helaas konden wij er niet bij zijn en heb ik dus geen idee of het druk was of niet, of het leuk was ja of nee. Ik denk dat het zowieso helpt als je de livestream niet gratis doet zoals dit jaar. Wij hebben de hele week alles kunnen volgen via de livestream en hebben hier niks voor betaald. Ik denk dat er hierdoor meerdere mensen denken ach het is niet zo druk laat ik maar thuis blijven.
je mist zoveel er omheen als je alleen de livestream ziet
sliding schreef:Nou het was anders knap druk op de vrijdag en de zaterdag en op de zondag kwamen er na de middag ook nog aardig wat mensen kijken.
En versta onder knap druk maar, dat de tribunes goed vol zaten rondom.
quarterH schreef:de mensen die de oude NK's gewend zijn en daar vooral reden vonden dit top. het was grootser opgezet ed.
JohnnyReiner schreef:Ik ben helemaal geen WRAN fan ofzo ook geen lid.
Maar 1 ding wil ik wel zeggen, en ik heb het al eerder gezegd, het getuigt van lef en vooruit zien om zo een evenement te organiseren.
Ook door de Wran.