Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jans schreef:Ik denk dat het voornamelijk komt omdat het merendeel van de WN ruiters in Nederland zelf over paarden beschikt. Ik wil over een poosje ook opzoek naar een bijrijdpaardje, ook WN gereden, want dat heb ik zelf ook jaren gedaan. Maar ik heb al een poosje niet echt meer gereden. Ik weet nu al dat het waarschijnlijk lastig zoeken gaat worden. Maar dan zeggen ze, geef nooit op, toch?
quartel schreef:Hanafubuki schreef:Ik denk dat het voornamelijk komt omdat het merendeel van de WN ruiters in Nederland zelf over paarden beschikt. Ik wil over een poosje ook opzoek naar een bijrijdpaardje, ook WN gereden, want dat heb ik zelf ook jaren gedaan. Maar ik heb al een poosje niet echt meer gereden. Ik weet nu al dat het waarschijnlijk lastig zoeken gaat worden. Maar dan zeggen ze, geef nooit op, toch?
ik zie utrecht onder je naam staan![]()
Als je zo ver bent kom je maar eens kijken of je nog steeds zo makkelijk kan rijden hoor
Daatje schreef:Hey Gaby!
Wat leuk, hoe is het met je? Ja, Da is zoooooo leuk, daar moet toch iemand voor te vinden zijn. Weet jij niet iemand?