[WN] Digger is nu ook kindmak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:47

Lekkere knollie idd die digger... het gaat vast werelds woensdag Haha!

Mijn kleine ventje van het 2 mag hobbelen op z'n shet, maar wil nu ook al steeds op de kleine Spirit. Die is nog geen 6 maanden, maar veel groter als zijn shet. Als we zeggen dat dat nog niet kan omdat Spirit nog een baby is, kijkt ie ons aan of we gek zijn hahaha

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:56

vera schreef:
Ik val altijd als een blok voor een mooie bayhengst!!! Smaken verschillen dus duidelijk.......

Hahhahahaha, dat meeeeeeeeeen je niet????? Juist een apart kleurtje maakt een goede hengst ook nog iets specialer.......vandaar mijn voorliefde voor dun, bont enz.

Nanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:01

Sprite schreef:
Lekkere knollie idd die digger... het gaat vast werelds woensdag Haha!

Mijn kleine ventje van het 2 mag hobbelen op z'n shet, maar wil nu ook al steeds op de kleine Spirit. Die is nog geen 6 maanden, maar veel groter als zijn shet. Als we zeggen dat dat nog niet kan omdat Spirit nog een baby is, kijkt ie ons aan of we gek zijn hahaha

Dat is grappig he, baby's horen klein te zijn en als het groter is is het automatisch ook ouder volgens kinderen.

Je kan je kleine ventje wel laten helpen met inrijden van Sprite over 2 jaar, daar kan hij zich alvast op verheugen.
"mam hoe lang duurt dat nog?"

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:28

Wat een knappert is het toch.
Nog 2 nachtjes slapen en dan kan ik hem voor de 2e keer in levende lijve bewonderen!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:39

FlyingHigh"]
[quote="vera schreef:
Ik val altijd als een blok voor een mooie bayhengst!!! Smaken verschillen dus duidelijk.......

Hahhahahaha, dat meeeeeeeeeen je niet????? Juist een apart kleurtje maakt een goede hengst ook nog iets specialer.......vandaar mijn voorliefde voor dun, bont enz.
[/quote]
Ik kan er ook niks aan doen, ik vind het gewoon heel mooi. *LOL* Maar een speciale kleur is heel apart en als je ziet hoeveel bv. Dun paarden er zijn dan is dat inderdaad een bijzondere kleur, net als bv. Buckskin of Gruillo Vingers aflikken

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:46

hai vera, ben je digger al aan het mooi maken.... (nou ja wat zeg ik nu Bloos , hij is natuurlijk al een beauty , sorry ) maar je begrijpt wel wat ik bedoel, kun je ons een beetje vertellen hoe en wat je doet om Digger klaar te maken voor de halter, lijkt me wel leuk en altijd leerzaam natuurlijk

ps wat krijg je als je een DUN hengst met een BAY merrie kruist Haha! Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:48

Claybank Dun Lachen
Maar die kennen ze bij de AQHA niet.

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:54

Haha! nou ja je weet maar nooit natuurlijk Knipoog misschien moeten we het ooit een keer proberen Bloos Bloos!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:59

charene schreef:
ps wat krijg je als je een DUN hengst met een BAY merrie kruist Haha! Knipoog

= Digger, Haha!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:04

hahahah okay , dat is dan ook duidelijk. OK dan!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:10

Maar met een dun zijn er heel wat kleurvariaties mogelijk, zoals een veulen van mij dunalino was (zalmkleurig/palomino dun) Tong uitsteken

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:13

jeemig dat is wel heel apart, ik kan niet in de toekomst kijken (erg jammer) maar vind Digger een hele mooie hengst en je weet maar nooit als mijn merrietje oud genoeg is, maar Misschien vind Vera het wel geen goede combi Knipoog

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:28

Daar ben ik weer. ik was inderdaad Digger even een grondige poetsbeurt aan het geven, uche uche wat een stof Haha!
Maar nu glimt hij weer mooi! Cool
Ik heb hem vrijdag helemaal gewassen; kon niet later want zaterdag moest ik werken en zondag weg, maandag werken, dinsdag werken en woensdag vrij Clown Maar omdat de temperatuur zou dalen leek het mij verstandig om het maar vrijdag te doen. Hij heeft verder geen kleur die heel erg besmettelijk is dus dat scheelt. Hij is nog steeds schoon Haha! Alleen weet hij in de wei dat ene stofplekje altijd te vinden maar dat bostel je er wel zo weer af.

Verder heb ik hem een beetje geknipt (neusharen, achter halster) en een vlecht in zijn staart. Vandaag de test met de babydoekjes gedaan, werkt als een trein en hij vondt het wel interessant om zijn neus te laten uitbaggeren *LOL*
Kleding hangt klaar, was vergeten om het nieuwe nummerbord voor de trailer te halen dus dat doe ik morgen, nanouk en ik hebben vandaag besproken wat we aan versnaperingen en drank Clown (voor de zenuwen *LOL* ) meenemen.
Laarzen nog poetsen en meer kan ik niet doen....geloof ik....
Dat was mijn voorbereiding, Charene! Iemand nog tips voor dingen die ik helemaal over het hoofd zie? Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:28

charene schreef:
jeemig dat is wel heel apart, ik kan niet in de toekomst kijken (erg jammer) maar vind Digger een hele mooie hengst en je weet maar nooit als mijn merrietje oud genoeg is, maar Misschien vind Vera het wel geen goede combi Knipoog

Lijkt me echt helemaal geweldig!!!! OK dan!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:30

Wat dacht je van lippenstift Kusje

hihi het lijkt wel een datingsburo, of een soort van uithuwelijke(of hoe je dat ook schrijft) maar Joelyn krijgt geen hoofddoekje om hoor Knipoog
Laatst bijgewerkt door charene op 22-09-03 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Donnanientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:31

leuek foto's mooi paardje ook Knipoog Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:38

Vera................een simpele, dopingvrije tip tegen de zenuwen voor JOU?!??

Eet een uur voor aanvang 2 bananen en spoel dit weg met een glas melk. Dit helpt mij altijd ergggg goed..............
Tot woensdag!!!!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:44

Bij mij hielp een banaan al, echt waar en Joelyn heeft de andere opgegeten Bloos (hhhhmmm vandaar dat ze zo braaf was Haha! ) alleen hadden wij geen melk , dus toen maar een biertje genomen... maar die dopingcontrole is toch wel alleen voor het paard Tong uitsteken

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 20:51

Mmmmm, vreemde combi, als ik dan maar niet hoef Misselijk , hahahaha. Ik zal het proberen.
Charene, ik denk dat Digger haar liever zonder hoofddoekje ziet hoor Haha!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:55

okay hoofddoekje laten we thuis Lovers , enne nee ik hoefde niet te Misselijk werd er juist een beetje Wow! Hyper! van.

Vera wens je heel veel succes woensdag , weet je al hoe laat ongeveer ...... Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 21:44

charene schreef:
Vera wens je heel veel succes woensdag , weet je al hoe laat ongeveer ...... Verward

Het begint om 16.00 uur en ik moet al redelijk snel dus gok op 16.15 uur ofzo!
Bedankt voor je steun! OK dan!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 21:54

ik denk dat wij er dan nog niet zijn, maar veel succes.

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 08:52

Vraagje Vera:
Hoef je bij een hengst nix aan zijn manen te doen?
Vlechtjes of iets. Of heb je ze geknipt (auw,auw )

Hoop dat we op tijd zijn morgen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 08:55

Nee, zijn maantjes gaan er onder geen beding vanaf!! Die moeten mooi lang worden. Hij krijgt gewoon een hengstenvlecht in zijn manen, staat ook heel mooi. Haha!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:24

bugsy schreef:
Vraagje Vera:
Hoef je bij een hengst nix aan zijn manen te doen?
Vlechtjes of iets. Of heb je ze geknipt (auw,auw )

Hoop dat we op tijd zijn morgen

Bij een merrie 'hoef' je er ook niets aan te doen, maar een vlecht erin staat wel zo netjes, óf ze er allemaal eraf knippen, lekker kort, Haha! .....