[WN] The horse whisperer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Donnanientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 12:24

ik had er wel op gelet maar helaas niet gezien...

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 13:01

het spijt me wel ik vond die hele film eigenlijk niks aan, het verhaal gaat van origine toch om het "fluisteren" maar de film is gewoon weer een liefdes verhaal geworden, ik heb 'm gezien dat hij net uit was op video en heb 'm nog net uitgekeken. ik vond zowieso het fluisteren van robert redford niet echt geweldig uitgebeeld. maarja ik moet zeggen dat ik bijna nooit naar een film kijk die over paarden gaat omdat ik erg kritisch ben ivm het omgaan en het handelen van en met de paarden. snap je!?

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 17:48

Ik heb de film 5 keer gezien en het boek 2 keer gelezen en ik blijf het een superfilm vinden! Dat wereldje vind ik helemaal te gek! Het is van kinds af aan ook al een droom van mij om daar te wonen. Daar ben ik nu wel vanaf gestapt, maar ik zou er heel graag een paar maandjes heen willen, gewoon werken op zo'n ranch! Lijkt me een prachtleven! (maar dan wel voor 'n paar maandjes!) En ik ben ervan overtuigd dat ik dat ook nog een keer ga doen!
Trouwens in het boek krijgt Annie ook nog een kind van Tom.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:01

het berhaal op zich vind ik leuk en delen van de film vind ik ook wel mooi .
maar ik vind er te veel gekwijl inzitten had meer willen zien over het paard .
boek heb ik nog niet gelezen maar ik weet ook niet of dat leuk is als je de film al hebt gezien.
en die omgeving daar echt prachtig het is voor mij ook een droom om daar heen te gaan en mis. te wonen.
we zien wel wat de toekomst brengt *LOL* je weet maar nooit hoe het loopt.
maar 1 ding weet ik zeker ga er wel een keer heen op vakantie (america en canada)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 10:14

LisetteSugar schreef:
Trouwens in het boek krijgt Annie ook nog een kind van Tom.

Inderdaad, en ik vind het wel zonde dat ze dat niet mee hebben genomen in de film. Ik vond dat juist wel mooi, ook al was het wel weer l*llig voor haar man natuurlijk, waarvan ik uiteraard de naam weer kwijt ben.

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 18:53

Ik vind het zo'n mooie film! Ik kan er naar blijven kijken!! Super film is het!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 19:43

ik was zo dom om het begin te gaan zien en nu zie ik weer overal spoken en beren op de weg als ik met mijn paard op stap ga

het eind van film heb ik niet gehaald Slapen , zoals altijd met films.....

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 20:25

Voor degene die de echte "Horsewhisperer"aan het werk willen zien:
Vanavond 21.45h op Duitsland 1 (ARD) reportage over Monty Roberts...

rainbowcash

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 19:21

ik heb vaak gehoord van mensen dat ze zijde dat het de opa van mijn paard zou zijn (dash for cash) toen ben ik ik de aftiteling en gaan kijken en er stond ook cash maar er zijn zoveel cash's dacht ik maar het zou kunnen dus ik toen in de avond die film weer kijken en dat paard heeft een doorlopende bles en dat heeft dash for cash helemaal niet dus nu weet ik niet hoe al die mensen er bij komen maar dat wil ik wel graag weten weet iemand hoe ik daar achter kan komen?????

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:39

Afbeelding

Wat ze wel bedoelen is dat het paard ook een nakomeling van Dash for Cash is, want Dash for Cash is overleden.

Er is een pagina dat meer informatie geeft over de paarden die meegespeeld hebben bij de Horse Whisperer, ik ga even zoeken of ik hem kan vinden.