[WN] halterclinic omg. utrecht?????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:49

Ik ben op zich wel bereid wat te rijden, maar trailers kan ik NIET rijden, want dan kunnen dronken mensen misschien nog wel beter zelf rijden Haha! Ook al rijd ik wel netjes hoor
We moeten maar zien. Ik denk dat iedereen voor zichzelf wel de verantwoordelijkheid heeft om zijn/haar paard nog netjes terug naar zijn/haar stal te brengen. En of ze daarna nog terugkomen voor een (extra) borreltje is hun eigen beslissing

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 19:52

Ik weet dat ik geen oude topics op mag halen, maar ik was benieuwd of er al iets bekend is of de clinic plaats kan vinden.. Ik kan dan namelijk meedoen met mijn eigen paard en dat maakt het helemaal interessant!! Maar Karin heeft het de aankomende tijd nogal druk, of niet? Scheve mond

Colinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 23:03

hoi,

ja, idd... heb inmiddels bericht terug ontvangen v. Karin, ze is de komende tijd nog erg druk, met wedstrijden e.d.

Waarschijnlijk wordt het dus in iig v.a. volgend jaar, en dan pas v.a. maart...

maar, 't goede nieuws; dat is wel weer nét voordat de shows weer beginnen, dus dan zit het er nog goed in OK dan!

groetjes

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 07:53

ja ik ga er nu ook maar aan gelofen om te gaan halteren. dus een clinic komt dan erg goed van pas.