Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:Volgens mij reageren veel engelse mensen.. Wit is western...

Afhankelijk van wat je paard al kent en wat je wil van de trainer, zal ie één, twee of drie maanden in training staan.
lindavan schreef:quarterH schreef:nee, de basis van western en engels is NIET hetzelfde.
Ach, dat is een discussie die al vaker gevoerd is. TS vraagt om tips, ik geef een tip waarvan ik denk dat TS daar misschien iets aan heeft. TS kan zelf wel bedenken wat TS daar mee doet.
stef schreef:Het gaat idd om een recreatie paard. Ze hoeft geen stops of spins te maken. Er moet idd een vooruit op, een rem, en een stuur. Ik wil op neckreining gaan rijden, deed ik met mijn haf ook, en ik vind dat met name buiten erg prettig rijden.
Op het moment dat ze beleerd wordt zal ze 3 zijn, dus er hoeft niks ingewikkelds. TZT wil ik haar thuis gewoon verder trainen (mits ik een trainer kan vinden, das een beetje een probleem hier in de regio). Ik rij recreatief, maar wil wel een soepel en correct gereden paard
Vind het ook onzin om mijn paard daar 4 mnd voor weg te brengen. Dus nee, dat gaat mn niet worden
stef schreef:grondwerk en zadelmak maken kan ik prima zelf, daar ga ik dus niet voor betalenVind het ook onzin om mijn paard daar 4 mnd voor weg te brengen. Dus nee, dat gaat mn niet worden
lindavan schreef:betalen voor de naam zul je bedoelen! en als je vraagt of ze je tijdens je wedstrijd even een paar minuten willen qoachen kun je ook nog eens extra betalenEen 'echte' westerntrainer kan zomaar 800 euro per maand kosten trouwens. Maar het is natuurlijk maar net wat je wilAfhankelijk van wat je paard al kent en wat je wil van de trainer, zal ie één, twee of drie maanden in training staan.