[WN] Interesse voor Trainingsdagen voorafgaande aan show?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 19:27

dropje2 schreef:
Nee Buitenzorg, dan kan je niet aan de wensen van de ruiters voldoen..
Er komen natuurlijk diverse discipline's aan bod, denk aan Pleasure, Horsemanship, Trail, In Hand Trail,
Showmanship, " Rijden met Gevoel ", Reining en hopelijk een toiletteergedeelte :9
Het is dan aan de ruiter c.q. deelnemer zelf om te kiezen uit datgene wat het meest interessant is voor jou en je paardje!

Oke, dan is t duidelijk. Ik dacht eerst 3 volle dagen clinic en dan dag 4 de wedstrijd. Zoals ik t nu begrijp pik je gewoon zelf de diciplines eruit die je wil en dan kan je het idd zo vol / veel maken als je zelf wilt. Dan heb ik niks gezegd over het aantal dagen... :D

IndianVegas

Re: Interesse voor Trainingsdagen voorafgaande aan show?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 20:48

Lijkt me een erg leuk idee..!
Zeker iets om over na te denken in mijn geval ;)

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 10:05

Buitenzorg schreef:
dropje2 schreef:
Nee Buitenzorg, dan kan je niet aan de wensen van de ruiters voldoen..
Er komen natuurlijk diverse discipline's aan bod, denk aan Pleasure, Horsemanship, Trail, In Hand Trail,
Showmanship, " Rijden met Gevoel ", Reining en hopelijk een toiletteergedeelte :9
Het is dan aan de ruiter c.q. deelnemer zelf om te kiezen uit datgene wat het meest interessant is voor jou en je paardje!

Oke, dan is t duidelijk. Ik dacht eerst 3 volle dagen clinic en dan dag 4 de wedstrijd. Zoals ik t nu begrijp pik je gewoon zelf de diciplines eruit die je wil en dan kan je het idd zo vol / veel maken als je zelf wilt. Dan heb ik niks gezegd over het aantal dagen... :D

Helemaal goed begrepen! Als je dan, bijvoorbeeld, 4x 1 1/2uur reiningles wil op één dag %) 8)7 moet je dat fijn zelf weten, kan je de rest van de clinicdagen bijtrekken op 't strand of zo _O-

We houden je op de hoogte! :):)