!Ik heb je in de pleasure niet gezien, maar als je zelf tevreden bent, is het toch goed? Je start niet voor niks bij de beginners. Nu gaat het nog om de ervaring en de lol, later gaat het meer om de punten... (mag ik alvast een handtekening???) En Banish had er ook duidelijk plezier in, die vond het allemaal wel gezellig in die grote bak. Super hoor!
) maar ik heb niemand om me heen horen lachen hoor. Waar ik stond hoorde ik alleen maar positieve opmerkingen, dat je zelf zo rustig bleef enzo

Het was voor mij mijn tweede wedstrijd en ik doe alleen de "langzame" onderdelen, omdat mijn paard anders nog te heet wordt. Mijn paard moet dat langzame/rustige alleen nog leren begrijpen
. Maar we oefenen met goeie moed verder, want het was al een heel verschil met onze prestaties op de vorige wedstrijd. Ik weet alleen 1 ding heel zeker: volgende keer doe ik ook weer trail mee. Vorige keer op Madepolder werd ik afgetroefd door hele goeie trailers en daarom was ik de moed een beetje kwijt. Maar als ik nu het gemiddelde niveau bekijk denk ik dat ik nog best aardig uit de bocht kom.
Misverstandje! hahaha
Als je daar rijdt weet je best wat je tekortkomingen zijn maar je durft ze wel te laten zien en dat doen veel je niet na!