[WN] Waar les jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 21:52

Rebel_Gloe schreef:
ik snap niet dat ik laatst een berichtje plaatste in een fototopic, dat de ruiter korte mouwen aan had, of dat niet te koud was om te rijden? en dat vervolgens dat werd verwijderd want dat was off topic, maar vervolgens gaat het hier geheel over WRAN regeltjes en noem t maar op, terwijl de TS vraagt waar mensen les nemen? Heel bijzonder! Maar misschien wordt dit ook wel weer verwijderd omdat het off topic is.

Dat komt omdat de TS zich er niet van bewust is, dat ze nu kenbaar maakt, dat diegene waarvan zij les heeft, start bij de amateurs en niet bij de open, waar zij thuis hoort, als zij les geeft. (zo dat was een lange zin :D )

Anoniem

Re: Waar les jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 23:32

ehh om maar weer even braaf ontopic te gaan :D ik heb nu 1x gelest bij roy willemse en ga daar mee door, bevalt goed :D

Love_apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 19:11

Ik ben ook braaf ontopic, ik ga morgen voor het eerst lessen met mijn paard bij Gaby de Leeuw op Silver Ranch :D

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:13

capopjekop schreef:
Ik lig nu al een jaar stil door een blessure van mijn pony, maar daarvoor leste ik bij Saskia Banning in Heumen.

Daar les ik nu ook ! Op Zedar, Massada en Bob. Ligt er net aan wie nog moet rijden, vind ze alledrie erg leuk. Heb zelf geen les van Saskia maar van Laura die ik erg fijn les vind geven !

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:15

Hebben ze nu wel lespaarden dus? Toen mijn pony bevangen raakte wilde ik graag op een lespaard gaan lessen maar die hadden ze toen niet.

coiboi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 13:49

Ik les bij Yvette Saat in Achelt.

SFTW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 10:25

Wij lessen met onze paardjes bij Olivier van den Berg en zijn erg tevreden!

lindavan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 12:03

sliding schreef:
Rebel_Gloe schreef:
ik snap niet dat ik laatst een berichtje plaatste in een fototopic, dat de ruiter korte mouwen aan had, of dat niet te koud was om te rijden? en dat vervolgens dat werd verwijderd want dat was off topic, maar vervolgens gaat het hier geheel over WRAN regeltjes en noem t maar op, terwijl de TS vraagt waar mensen les nemen? Heel bijzonder! Maar misschien wordt dit ook wel weer verwijderd omdat het off topic is.

Dat komt omdat de TS zich er niet van bewust is, dat ze nu kenbaar maakt, dat diegene waarvan zij les heeft, start bij de amateurs en niet bij de open, waar zij thuis hoort, als zij les geeft. (zo dat was een lange zin :D )

Ik weet toevallig dat diegene die de TS als lesgeefster bedoelt daar geen geld voor krijgt :D
Ik heb zelf ook vijf jaar bij haar gereden, ook nog op Flashy. Dit meisje rijdt wel eens bij Ellen op de paarden en heeft daar nog wat begeleiding bij nodig.
Niet heel handig van TS om die impressie te wekken.

Ik les zelf bij een klassieke dressuur instructrice, mijn paard is nog heel erg bij de basis en de basis is hetzelfde.
Wanneer we daar aan toe zijn rij ik graag op en neer naar Jan Pieter Koopman.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 13:47

lindavan schreef:
Wanneer we daar aan toe zijn rij ik graag op en neer naar Jan Pieter Koopman.

Ons paardje staat bij JPK op stal en dus lessen wij beiden (vriendjelief en ik) ook bij hem. Deed ik al toen Nick nog leefde, maar nu zelfs bij JP op stal staan is het helemaal super!!

Alhoewel dat ook wel eens "vervelend" is, hij ziet ALLES :') :P Dus smokkelen is er niet meer bij :P En moeten we ECHT gaan rijden. Kortom, ik zweer bij JP! _/-\o_

Westernfjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 16:54

Les ook bij JP! :D