Yosan schreef:Waar ik zelf aan dacht(ik mag het helemaal fout hebben hoor!), maar de wran zit toch onder de vleugels van de federatie?
En is de federatie inmiddels geen samenwerking aangegaan met het KNHS!!!!!!
En dus, als er vanuit het knhs een nieuw regeltje opgelegd wordt, behoord de wran hier ook in mee tegaan.
Nee nog de WRAN nog de Federatie is al aangesloten bij de knhs.
Zover mijn geheugen mee wil werken was deze regel een verzoek vanuit het jurykorps. En idd vanwege de veiligheid en het makkelijker afschudden van een hoofdstel 1 of 2 oors met trens. En daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Maar ik ben het helemaal eens met HH dat deze regel nu te vaag in het regelboek staat. En ja ik kan me ook een wedstrijd herinneren waarbij in de IHT en SAH deelnemers een cap moesten opzetten omdat het regelboek er vaag over was.
Er moet gewoon duidelijk omschreven staan welke optoming in welke vorm wel of niet mag. Nu kan het jurykoprs er weer zijn eigen insteek aan geven. En dan krijg je straks wedstrijden waarbij je bij de ene wel op shank een 1 of 2 oor mag en bij de ander niet. Hihihi zie het al helemaal voor me, auto's volgestampt met tack want stel......