[WN] WN: Makkinga - Working Cow Horse + New Westernshop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 20:57

wwie .....IK?? Haha! zou niet durven Schijnheilig ...moet de route nog plannen...kan niet printen dus wordt alles op pennen.
6 minuutjes.....helemaal top!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:00

Heeeel simpel van Makkinga naar Oosterwolde: 'vertrek in zuidwestelijke richting, ga na 80m rechtsaf de Tronderweg op, dan alsmaar rechtdoor (Wemeweg, Brink, Lyclamaweg, Buterheideveld, Drie Tolhekken) en als je dan op de Drie Tolhekken zit is het nummer 5 (ook te herkennen aan een groot plastic paard). Kan het nog makkelijker?

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:03

gera schreef:
Heeeel simpel van Makkinga naar Oosterwolde: 'vertrek in zuidwestelijke richting, ga na 80m rechtsaf de Tronderweg op, dan alsmaar rechtdoor (Wemeweg, Brink, Lyclamaweg, Buterheideveld, Drie Tolhekken) en als je dan op de Drie Tolhekken zit is het nummer 5 (ook te herkennen aan een groot plastic paard). Kan het nog makkelijker?

zuid westelijk???oke....kompas mee dus Haha!

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-03 21:04

o ja......en wat ik aan heb?? altijd een zwarte broek....en erop?? nog geen idee....ben vaak in het zwart , dus dat zal morgen ook wel zo zijn Cool

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 19:57

Iemand hier naar toe gewesst?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 20:50

Ik niet... wel niewsgierig. Was fool 'm school 'm en working cowhorse oefen wedstrijd in Makkinga en Xono reed in Oosterwolde...

wie o wie doet verslag?

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 21:38

Ik ben wel geweest, maar te vroeg.. Ik was heeel erg vroeg opgestaan (het is twee uur rijden van hier naar Friesland) en was er om half twaalf. De clinic/wedstrijd zou om 10 uur beginnen, dus ik was bang dat ik al iets te laat zou zijn, maar daar aangekomen bleken slechts drie deelnemers zich te hebben opgegeven en dat het programma om twaalf uur van start zou gaan. Ik heb dus een tijdje gewacht, maar ook na twaalven begon het nog niet. In de bak reed alleen een paardje, maar geen koeien en ook geen aanstalten om met de wedstrijd te beginnen, jammer genoeg. Ik wilde eerst maar naar Oosterwolde gaan en later terugkomen, maar dat is er niet meer van gekomen. Ik heb de hele middag in Oosterwolde gezeten om Colin aan te moedigen haha Lachen
De westernshop was trouwens jammer genoeg niet zo groot als ik verwacht had. Ik dacht een paar leuke boots op de kop te gaan tikken, maar ze hadden alleen een aantal hoofdstelletjes, zadels e.d. Ook niet slecht voor een beginnende shop natuurlijk, maar ja, Gera had zich er weer eens heel veel meer van voorgesteld..

bugsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 08:25

Hoi

Ik kon zelf helaas niet naar de A OK ranch ,
en ben dus erg benieuwd hoe het was, hoe was ’t Blond