Mutzje schreef:
nja dit is weer een heel bericht geworden, was niet echt de bedoeling. Maar ik vind gewoon dat men iets niet kan beoordelen wat men zelf niet kent. Dus als je het paard zelf niet kent (zoals helga al zei van "ik ken je niet hoor") klopt dus inderdaad. Dus meteen zo'n harde beoordeling is niet nodig.
je kunt natuurlijk ook alles als hard ontvangen, het was echt niet rot bedoeld. maar als dit het resultaat is wat je na 3 jaar ploeteren bereikt hebt. dan zou ik me af vragen of dit niet iets te hoog voor mij gegrepen is.
fabske schrijft in haar eigen stukjes dat ze af en toe geen eens zin meer heeft in het rijden, dat ze niet zoveel geduld heeft als de andere.
is hij buiten alleen gevaarlijk met een trens of ook met dat scherpe bit. ik zou toch proberen om eerst in de bak alles goed voor elkaar te hebben
het is ook wel heel zwart wit gezien, dat je nu ineens je hele leven in een bak moet blijven rijden, je schrijft zelf dat er weer een verbetering in zit, dus misschien een beetje harder trainen en dan komen die buitenritten ook wel weer