Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DubbelDun"[/quote]
Ik denk dat de ORUN de goedkoopste en snelste manier is om een papiertje te halen waarmee je mág lesgeven[quote]
Kan je mij misschien aanwijzen waar staat dat je papier moet hebben??
Verder, zoals eerder gezegd, de cursus van Deurne blijkt dus toch niet erkend te zijn (zie link van mij in een voorgaand bericht), dus voor verzekeringen zal het sowieso niets uitmaken
[quote="Rumpleteaser schreef:Over trainers en hun bewezen resultaten en goede didactische ervaring: die directe link zie ik niet
Rumpleteaser schreef:Jaycee: Nee, ik vind inderdaad van niet![]()
Maar zoals ik al schreef doe ik dit niet om nu al zelf trainer te worden. Maar omdat ik het leuk vind om dit te leren.
Dat goede rijniveau, de ervaring en mijn hoge wedstrijdprestaties komen wel in mijn lange-termijn-planning mocht ik echt trainer willen worden

HumbleTalent schreef:Ik zie niet wat de meerwaarde is om nu al een papiertje te gaan halen terwijl je het niet eens echt in de planning hebt staan om trainer te worden?

Rumpleteaser schreef:De meerwaarde en het nut zit 'm voor mij in het plezier om de cursus te volgen, waarbij het leren lesgeven gecombineerd wordt met mijn hobby
Rumpleteaser schreef:En het is naar mijn persoonlijke mening wel degelijk handig, bijvoorbeeld tijdens het eigen trainen.
Al is het maar om beter te communiceren met mijn instructrice en mede-klasgenoot-ruiters.
En mocht ik eens in moeten vallen bij de puppyles is dat handig...
quarterH schreef:ik denk dat het allemaal uiteindelijk geen toegevoegde waarde heeft.
wie geven die zogenaamde westernlessen dan? wat hebben die mensen bereikt? waar hebben zij hun opleiding vandaan gehaald?
ik denk dat dit allemaal teveel verweven is met de engelse opleidingen en je in westernland niks gaat brengen.
Nee, ik geef geen les. Heb ooit een keer geholpen met puppies.
Cassidy schreef:Rumpleteaser schreef:@ Cassidy: welke opleiding heb jij gedaan?
Je hebt PB, was heel leerzaam, met een half jaar bekeken, eens in de twee weken cursus (kan desnoods in het weekend) en je krijg genoeg praktijkervaring door tijdens de opleiding al voor de groep te gaan staan.