Dom van mij he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rumpleteaser schreef:Nee, ik denk niet dat door Anky mensen gaan omscholen. Maar ik denk wel dat het de westernsport
wat bekender zal gaan maken. Geloof maar dat er nog veel ruiters zijn die hier nog nooit van hebben gehoord.
Wat ook zal helpen naar mijn mening is het verplaatsen van het WRAN NK naar Den Haag.
Dat is toch een grotere stad en ik denk dat dus veel meer mensen de promotie zullen zien.
) en een paar ruiters les gegeven ( ook dressuur) Daarna ging ze een Reiningproef laten zien
op Whizje denk ik...
dropje2 schreef:Misschien absoluut niet ter zake doende, maar Anky heeft vorige maand geloof ik bij de Wieringermeerruiters een demonstratie gegeven ( dressuur dan he) en een paar ruiters les gegeven ( ook dressuur) Daarna ging ze een Reiningproef laten zien
op Whizje denk ik...
Ik ben niet geweest, maar wat ik hoorde vonden de toeschouwers, over het algemeen dus dressuurruiters, het Reiningproefje interessanter dan de dressuurles...![]()
Tja, waar moet dan heen als zelfs Anky de dressuurruiters niet meer kan boeien?
Toch maar een rose rijbroekje in een Westernzadel?![]()
![]()
dropje2 schreef:Misschien absoluut niet ter zake doende, maar Anky heeft vorige maand geloof ik bij de Wieringermeerruiters een demonstratie gegeven ( dressuur dan he) en een paar ruiters les gegeven ( ook dressuur) Daarna ging ze een Reiningproef laten zien
op Whizje denk ik...
Ik ben niet geweest, maar wat ik hoorde vonden de toeschouwers, over het algemeen dus dressuurruiters, het Reiningproefje interessanter dan de dressuurles...
En we krijgen altijd veel leuke reacties binnen! 
Ach ja, als het maar functioneert, toch?
Er straalt(voor mij dan he) zo veel macht en kracht uit van zo'n goed gereden Grand Prix proef. Sorry
NatasjavE schreef:Ik denk eerder als er een Nederlander zeer succesvol is in de westernsport en dit ook op TV wordt uitgezonden er meer mensen western gaan rijden.
Dat is er pas 10 jaar. 
Cassidy schreef:Ik denk dat Allard Kalff de westernsport op dit moment meer in de picture zet dan Anky....

Niels schreef:Margee schreef:en ondertussen maar zeuren dat de interesse voor wedstrijden terugloopt.
Is dat zo dan???
De GAG van de DRHA blijft anders maar gestaag groeien met nu zo'n 60 starts in enkel die classe per show...
Ook de andere classes van de NRHA groeien alleen maar, dus waaruit blijkt dat dan?

Gleyla schreef:Ja. En ik erger mij dood aan die dressuurruiters die dan op onze manege westernlessen willen nemen en hun beugel kei raar "draaien" om op te stappen :-/
Gleyla schreef:Ja. En ik erger mij dood aan die dressuurruiters die dan op onze manege westernlessen willen nemen en hun beugel kei raar "draaien" om op te stappen :-/
altijd commetaar op dressuurruiters maar zo zie je maar weer, deze ''westernruiter'' vind 't al irritant als een dressuurruiter een lesje wil nemen in western dat ze zich al gaan ergeren aan een beugel

YouthReiner schreef:Ik denk tot nu toe dat Allard Kalf toch meer interesse heeft gewekt in western dan Anky..
Ik was laatst wat aan het zappen en in 1x zag ik Rieky's rijbak haha!
Was dus gewoon een aflevering van 1 of ander auto programma van Allard waarin hij tussendoor wat rondjes reed. Super leuk!