Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En als extra slobber met lijnzaad
Citaat:.Ik heb een merrie die onder haar buik korsten, jeuk en huidschilfers heeft... mja, zoek daar maar eens iets voor! En dan nu ivm dracht nog moeilijker.
SilkyChex schreef:Mijn 4-jarige quarter krijgt iedere dag, naast hooi & biks:
Schepje muesli (zonder haver) met:
NAF Omega olie >> Omega Olie wordt erg veel gebruikt bij jonge, opgroeiende paarden voor een goede ontwikkeling van het beenderstelsel en het bewegingsapparaat. Maar ook bij ouder wordende paarden voor het behoud van een soepel bewegingsapparaat. Door de toevoeging van hennep-olie (een rijke bron van EPA en DHA) ondersteunt Omega Olie de lichamelijke ontstekingsremmende processen.
De Groene Os Multivit Sport Paard
Maar zij wordt 6 x per week getraind.
HANKS_WHITE schreef:die van mij geef ik (buiten wat ze op stal krijgen,daar krijgen ze 2x per dag een schepJE basismengeling)
ieder een schep quattro van mijten bij,zemelen,lijnzaadkorrels en e plus van mijten en ze zien er goed uit
ik geef e plus bij omdat hank zijn bloed al aangetoond heeft dat hij in de winter wat vit e tekort heeft waardoor
hij veel last had van zijn spieren.
in de zomer staan ze veel op de weide dus heeft hij daar geen last van
My_Little_P schreef:HANKS_WHITE schreef:die van mij geef ik (buiten wat ze op stal krijgen,daar krijgen ze 2x per dag een schepJE basismengeling)
ieder een schep quattro van mijten bij,zemelen,lijnzaadkorrels en e plus van mijten en ze zien er goed uit
ik geef e plus bij omdat hank zijn bloed al aangetoond heeft dat hij in de winter wat vit e tekort heeft waardoor
hij veel last had van zijn spieren.
in de zomer staan ze veel op de weide dus heeft hij daar geen last van
Ik neem aan dat Mijten een merk is? Anders klinkt het nogal onsmakelijk..![]()
Wordt ie zo stijf in de winter dan?
Wat zit er in de quattro?
DubbelDun schreef:Lees het verzameltopic over Hoefbevangen/Spierbevangen eens door .
Je zult zien dat je een hoop van de door jouw omschreven dingen terug vind.

MissPK schreef:HANKS_WHITE schreef:wel weet ik dat een vroegere eigenaar hem heeft laten keuren als 2 jarige en dat daar een aanleg voor HB op de foto's zichtbaar zou zijn.
Zo dat is knap! Kun je uitleggen hoe ze tot die conclusie gekomen zijn dan??