WN: APHA wedstrijd Kalverhoek

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 08:36

FlyingHigh schreef:
Heeeeee, da's die Italiaan die ik ook in Luxembourg heb gehad volgens mij............is gek van mooie vrouwen met lang blond haar en dikke halterpaints, hihihihiiii, Francisca......................



wie heeft er een blond pruikje voor Roel(ie) Blond *LOL*

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 08:41

FlyingHigh schreef:
Heeeeee, da's die Italiaan die ik ook in Luxembourg heb gehad volgens mij............is gek van mooie vrouwen met lang blond haar en dikke halterpaints, hihihihiiii, Francisca......................


OK, dat wordt dus een vlecht in plaats van mijn standaard knot. Blond Een dikke halterpaint heb ik niet, maar Pluis zit goed in z'n spieren, helaas zie je wel wat ribjes maar dat heb je soms met een paardje in de groei.

Kzie net dat ik voor de eerste pauze klaar ben. Da's mooi!

Tot zondag!

=^.,.^=

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 09:01

chex schreef:
Ik kom ook rijden op de Kalverhoek! Spreken jullie mij aan, dan zie ik wie er op bokt zitten. Tot de 31e

Vind ik een goed idee, maar hoe herkennen we jou?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:00

Ik start de beginners pleasure en horsemanship...iemand enig idee hoe laat dat gaat beginnen?

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:28

oliebol ben ik een mooie vrije meid heb ik geen dikke paint Verdrietig
maar ik ben wel van de partij [als toeschouwer]

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:29

Wij hebben een Koe clinic, anders was ik erbij geweest!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:35

Ik heb echt zin in zondag, ook al ga ik enkel kijken Verdrietig Leuk dat je weer van de partij bent, XoNo! Ik heb gehoord dat ze om acht uur ( Bloos! ) al met het programma beginnen. Dan starten ze natuurlijk met halter, dat vast niet langer dan een half uur zal duren

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:37

Nou, als ik het zo hoor, gaan er een flink aantal mensen halteren Haha! Het is voor ons een uur of 2 kachelen, dus ik wil wel weten hoelaat het ongeveer begint Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 16:42

Ik heb zelf geen idee... sorry. Voor mij is het ook een flink eindje rijden.. Misschien dat je de Kalverhoek kan bellen voor het programma of anders contact op kan nemen met Leila (leila777 hier op bokt). Heb alleen geen idee wanneer ze weer online komt

Mac

Berichten: 11658
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:25

Vorige keer heb ik ander urenlang van de halter kunnen genieten Schijnheilig ... en dat zal nu wel weer zo zijn OK dan! .

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 17:27

Ik hoop het!! Ik probeer er toch gewoon om acht uur te zijn, lijkt me.. Gaaaap Slapen Ik ga dit keer namelijk voornamelijk voor de halter

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:44

XoNo schreef:
Nou, als ik het zo hoor, gaan er een flink aantal mensen halteren Haha! Het is voor ons een uur of 2 kachelen, dus ik wil wel weten hoelaat het ongeveer begint Lachen


Het begint om 8 uur Haha! Vroeg he. Dan sta ik dus met het slaap in mijn ogen mijn paard te showen! Ik vind het allemaal errrugg spannend!!!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:46

Francisca"]
[quote="XoNo schreef:
Nou, als ik het zo hoor, gaan er een flink aantal mensen halteren Haha! Het is voor ons een uur of 2 kachelen, dus ik wil wel weten hoelaat het ongeveer begint Lachen


Het begint om 8 uur Haha! Vroeg he. Dan sta ik dus met het slaap in mijn ogen mijn paard te showen! Ik vind het allemaal errrugg spannend!!!
[/quote]

gniffel gniffel..........ik ben even heel blij dat ik deze wedstrijd oversla......08.00 uur vervoerd, gepoetst en wel voor een jury verschijnen, pfffffffff........

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 22:57

Mooi begin van de dag, lijkt me! *LOL*
Alleen jammer dat ik zeker al om half zeven weg moet... ook om gewoon te gaan kijken Scheve mond

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-03 23:04

Ik kom zondag ook ff kijken, het is tenslotte in de buurt!
Maar om 8 uur 's ochtends!? Denk niet dat ik dat ga redden... Haha!

Succes allemaal!!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 10:39

gera schreef:
Mooi begin van de dag, lijkt me! *LOL*
Alleen jammer dat ik zeker al om half zeven weg moet... ook om gewoon te gaan kijken Scheve mond


Vanuit Veenendaal? Binnen een uurtje te rijden, het is op zondag altijd ergggg rustig op de weg. Vanuit Geldrop zou ik het niet weten....

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-03 16:12

Ik kom natuurlijk ook kijken Lachen, maar niet om 8 uur, ik ben er denk ik rond een uur of 9. Een keertje uitslapen Haha!

DubbelFun

Berichten: 88963
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-03 13:44


Merel

Berichten: 1177
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 17:50

Colin en alle anderen: gefeliciteerd! netjes gereden/gehalterd of wat jullie dan ook vandaag gedaan hebben.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:05

Francisca, geweldig Haha! van harte gefeliciteerd OK dan! en dat geldt natuurlijk ook voor de anderen die met een prijsje huiswaarts gaan. Super

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:21

We zijn allemaal gaar van dit inspannende weekend met Buzz maar het resultaat mag er dan ook wel wezen OK dan!
Wat een super resultaat, en Francisca halterde alsof ze het al jaren deed, 100 clinics bij Karin van Bekkum had gevolgd en van zenuwen nog nooit had gehoord Rock-on, dudes!
Echt helemaal top! Wij stonden met tranen in ons ogen Clown
Het was vreselijk gezellig om ze het weekend hier te hebben en Francisca, Nanouk, Cisca en ik hebben heel wat afgelachen *LOL*
Volgende keer zijn jullie weer van harte welkom. Lovers

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:40

vera schreef:
Francisca, Nanouk, Cisca en ik hebben heel wat afgelachen

We hebben zeker weer heerlijk zitten lachen! En bij de Kalverhoek werd het toch nog een mini bokt-kamp meeting: we hebben natuurlijk Xono zien rijden (nog gefeliciteerd Colin!!) die samen met zijn ouders en met Dennis uit Friesland was gekomen (blijf je daar wonen ofzo?). Marijke was ook al vroeg van de partij (iets over 8-en), en Auk en Monique kwamen nog langs (die waren ietsje later). Kortom het was jammer dat Vera en ik weer weg moesten want we hadden graag nog meer willen zien, o.a. Francisca bij de pleasure. By the way: heeft iemand daar al nieuws over hoe het is gegaan?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 18:48

Dankjullie wel Lachen Budje liep weer eens super...paar kleine foutjes, maar daar moeten we nog aan werken, die waren bekend Tong uitsteken

Francisca deed het echt super in de halter, goed de jury in de gaten houden, paard netjes opstellen, lachen Lachen Je deed het echt super Francisca! Natuurtalent!

Was hartstikke gezellig weer met vera, nanouk, billyboy, francisca, gera (+vriend Haha!)
Paintje en gera zullen me misschien iets minder gezellig gevonden hebben...voor het starten liep het allemaal niet bepaald van een leien dakje waardoor ik heel kalverhoek ongeveer bij elkaar gemopperd heb Haha! Sorry Paintje en Gera, volgende keer ben ik weer gezellig *LOL*
Rhynstoner heb ik nog heel eventjes gesproken toen ik aan het inrijden was...steeffie heb ik volgend mij ook nog gezien, maar niet gesproken, ik kan wel met de hele wereld aan het praten slaan tijdens het warmrijden Tong uitsteken

Ik vond het een leuke wedstrijd, alleen de locatie helemaal niets. Veel te veel geld voor een box, geen spuitplaats (nja, hij was er wel, maar afgesloten). Stond ik daar, in de regen met een goor paard Boos! We hebben hem gelukkig nog op kunnen lappen Lachen

En Jos, volgende keer kalverhoek kom ik eerst naar jou toe, gezellig Lachen
Laatst bijgewerkt door XoNo op 31-08-03 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera

Berichten: 12176
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:09

Francisca belde dat ze 4e in de pleasure was geworden OK dan!

Colin reed ook als een trein, ondanks de vervelende giechelmeiden boktkampmeiden langs de kant die maar riepen dat hij moest lachen Bloos
Bud liep echt heel netjes, zeker in de jog, echt een plaatje Haha!

Jammer dat we de rest niet hebben herkend, we zaten ons al steeds af te vragen wie nu Gera, two face, etc waren. Toch maar een boktpetje kopen oid Haha! Of een button "ik Bok, jij ook" *LOL*

Hoe is het Roel verlopen, weet iemand dat?? Hij ging net beginnen toen wij wegmoesten Verward

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-03 19:13

4e in de pleasure, super zeg! Hoeveel deden er mee?