En zeer zeker een hele grote pluim voor YVONNE EN ROBERT die deze wedstrijd georganiseerd hebben
bij wennekers.En natuurlijk Peter Vet die de bak in een super conditie hield, en laten we de omroepster ook niet vergeten ,Seapy je was toppie
Ik heb jammer genoeg zaterdag zelf niet zoveel gezien, ik was super zenuwachtig
en de voorbereiding duurde iets langer dan gepland, zonder BUGSY
mijn steun en toeverlaat deze dag had ik het echt niet gered. Maar ondanks dit werd het toch een superdag , ben 1e geworden bij beginners showmanship at halter . Ik ben ontzettend trots op mijn 2 jarige ze was de hele dag super braaf
en deed ook echt haar best. Op zondag gelukkig meer kunnen zien, erg jammer vond ik dat Tabasco Tari niet werd gestart
waarom weet ik ook niet, want hij zou wel komen.Kortom het was echt een TOP weekend , en natuurlijk voor herhaling vatbaar, hoop met de zelfde organisatie.
Heb wel een paar bokkers kunnen ontdekken maarr volgens mij heb ik ze echt niet allemaal gezien

). Je hebt je genoeg voorbereid: o.a. clinics gereden op verschillende locaties, meegedaan met de jurycursuswedstrijd, op trainingsweken bij de Togetherranch, "schrikparcoursen" gebouwd enz. enz. Jester is normaal gesproken heel erg kalm en was gewoon erg onder de indruk van de stapmolen, open bak enz., volgende keer beter.
en ben ik een paar kilo afgevallen van alle stress en van het dansen de hele zaterdagavond