Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wiilemijn schreef:Leuk! Een toppic over Puszta ofwel Rosworld. Ik ken ook nog wel een aantal die Sandorro inderdaad noemt. Mijn ijslander is er ook geboren in 2001. Tonka Wakan, was dat de echte naam van littleman de zilverappel ijslander?
Ik ben benieuwd of er nog mensen met foto's komen! Lijkt me leuk!
phillien schreef:wie kent perla nog?? vos kleurige ijslander met enorm veel pit, en haar moeder lisa (reed ik veel op)
en dan was er nog een klein pittig donkerbruine merrie die vaak de oren in de nek had volgend mij was zij de moeder van little man
. Ik meende dat de oude vlieger onenigheid met het stamboek had gekregen en de ijslanders daarom niet meer liet inschrijven in het stamboek. Little man kan ik niet vinden. Er staat wel een Puszta`s Tonka-Wakan, maar die was geboren in 1969 en was een vos, dus dat kan little man niet zijn. phillien schreef:nee geen michelle die was er toen niet(meer of nog niet)
.
Merk alleen dat ik nog een hele hoop kwijt ben.. Maydine schreef:Goh wat grappig om dit tegen te komen. Ben een aantal keer op ponykamp geweest daar vroeger en heb jaren lang vele buitenritten gemaakt. Zowel western als op de ijslanders. Bruna, Lysingur, Brunca en nog zo'n zwart ijslandertje waar je altijd zonder zadel op mocht bokje springen zonder zadel.. (werd ook voor de western gebruikt) ben zn naam ff kwijt..Ojah en oude King! Die zal ondertussen al wel overleden zijn want die was toen al hoogbejaard. En dan nog het kruising shetlandertje.. bruin bont, heette die niet Cookie ofzo?
Van de western paarden, Red Rex, Ranger, Black Lady, Bojangles allemaal super paardjes waar ik met veel plezier op heb gereden. Er was toen ook een paardje daar, Brownie heettie die. Heb hem toen bijna gekocht, helaas was er de twijfel of hij licht attactisch was (achterhand liep niet goed en kon alleen maar heeeel hard) verder weet ik het niet meer, was redelijk jong toen nog.. Mn ouders zagen het toen niet zitten helaas.
Heb Tims First nog gezien toen ze 1 dag oud was geloof ik. Ze was vernoemd naar het zoontje van Frank en Nicole, Tim dus.
Pfoe, leuk om er zo over na te denken! Hoe langer ik er over na denk, hoe meer paardjes en herrinneringen me te binnen schieten!Merk alleen dat ik nog een hele hoop kwijt ben..
Maydine schreef:Goh wat grappig om dit tegen te komen. Ben een aantal keer op ponykamp geweest daar vroeger en heb jaren lang vele buitenritten gemaakt. Zowel western als op de ijslanders. Bruna, Lysingur, Brunca en nog zo'n zwart ijslandertje waar je altijd zonder zadel op mocht bokje springen zonder zadel.. (werd ook voor de western gebruikt) ben zn naam ff kwijt..Ojah en oude King! Die zal ondertussen al wel overleden zijn want die was toen al hoogbejaard. En dan nog het kruising shetlandertje.. bruin bont, heette die niet Cookie ofzo?
Van de western paarden, Red Rex, Ranger, Black Lady, Bojangles allemaal super paardjes waar ik met veel plezier op heb gereden. Er was toen ook een paardje daar, Brownie heettie die. Heb hem toen bijna gekocht, helaas was er de twijfel of hij licht attactisch was (achterhand liep niet goed en kon alleen maar heeeel hard) verder weet ik het niet meer, was redelijk jong toen nog.. Mn ouders zagen het toen niet zitten helaas.
Heb Tims First nog gezien toen ze 1 dag oud was geloof ik. Ze was vernoemd naar het zoontje van Frank en Nicole, Tim dus.
Pfoe, leuk om er zo over na te denken! Hoe langer ik er over na denk, hoe meer paardjes en herrinneringen me te binnen schieten!Merk alleen dat ik nog een hele hoop kwijt ben..
Daarom herrinnerde ik het me ineens. Er was toen een veulentje geboren maar ik twijfel nu of Tims First was die geboren was of dat zij daar een veulentje heeft gehad.. Volgens mijn beleving was het wel het veulentje wat Tims First was toen. Maar correct me if Im wrong..