Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie het al van een afstand aankomen en dan kijk ik die persoon aan van ja... waar ga je heen ? en zij/hij maar kijken naar de mooie manen van hun paard
Als iemand dat niet doet en hij/zij snijdt mij een volgende keer weer dan kan ik wel eens knorrig worden en krijgt die persoon een koekje van eigen deeg
Ik weet het, het is niet netjes maar zo probeer ik toch iets duidelijk te maken. Ik laat mij niet omver rijden, zeker niet als je met een jong paard in de bak rijdt die nog niet effe snel kan wenden of stoppen. Zo, moest er even uit
Verder kan ik best aardig zijn hoor

en als ik een keer niet op let...bied ik ook mijn excuses aan..soms ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik wel eens vergeet om me heen te kijken
ik weet ook dat ik bij sommige paarden extra rekening moet houden als ik bijv ga spinnen.. dus doe ik dat ook niet als die paarden ook in de bak zijn...dan wacht ik tot ze klaar zijn of oefen het niet
. terwijl dit voorheen geen optie was

En dan heb ik heus niets tegen western rijden, maar dat ging puur om die dame zelf en hoe ze reed. Bij sliding stops ramde ze andere mensen haast. En ook als ik een volte reed en zij galopeerde vloog ze bijna tegen ons, en begon ze vervolgens te roepen dat we moesten uitkijken (ja hallo ik was braaf én eerder dan haar m'n figuur aan het rijden) en tussendoor had ze dan commentaar op hoe je reed en gaf ze instructies. Wou je niet luisteren, riep ze dat je je paard verprutste en dat je een eigenwijs rotkind was.
nanette1 schreef:HEEEL herkenbaarZe snijden mij heel vaak af
Mijn paardbeestachtig iets die denkt OOOHHH, kan ik wel doorheen(noodrem werkt niet echt zegmaar gewoon op ontspanning komt hij netjes terug) Dus dan loopt hij door het dressuurpaard heen en als dat paard denkt nu ga ik trappen of iets dan krijg je een heel gevecht en mijn paard heeft geen schram... Dus ze snijden 1 keer af beginnen te schelden kijk toch uit met die knol van je
Reageer echt niet mijn paard red zich wel
Maar het is wel irritant dan is zijn en mijn concentratie weer weg... Ik kijk altijd uit voor andere paarden omdat ik weet dat mijn paard gewoon door alles en iedereen heenloopt en ken de bakregels en hou me hier ook aan.(ja, hij loopt ook door een hek) Mensen die de bakregels niet kennen JAMMER DAN
We hebben dan ook een hele reputatie opgebouwd

.