Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rebel_Gloe schreef:Ach ja.... de WRAN. Ik vermoed dat Sanne zelf een beetje moe werd van altijd klagen over de WRAN en dacht "een betere wereld begint bij mezelf".
Sann_e schreef:Ik blijf er bij dat ik liever Quarters & Paints zie in de westernsport, maar iedereen moet dat gene doen wat hij of zij graag wilt en daar heb ik zeer zeker respect voor.
Todorien schreef:nou omdat iedereen er zo lekker op reageert wil ik ook even, tenslotte zijn we een land met vrijheid van meningsuiting!!!!
qua rassen ben ik het volkomen met sanne eens!!!!
een KWPN is voor dressuur/springen gefokt
draver voor de drafbaan enz enz
zelf ben ik gestart met een new forest merrie in de western en het ging nog best leuk en goed ook maar inderdaad ik moet realistisch blijven en weten dat ik nooit de topsport met haar haal daar zijn gewoonweg de quarters voor gefokt, ik heb nu een stap hoger genomen en een appaloosa gekocht maar ook nu moet ik realistisch blijven en weten dat ik nooit in de topsport terecht kom maar wie weet wat ik na de appaloosa koop en ooit in de topsport terecht kom.
ook wil ik zeggen dat sanne absoluut geen geld achter de rug van haar lessers om verdient, dit omdat ik dat weet uit eigen ervaring...... mijn appaloosa zag ze geen heil in en heeft ze ook eerlijk gezegt!!!!!! toch ben ik vol blijven houden en het gaat nog super ook he sanne
ook zet sanne haar overal super voor in en barst van ideeen
en tja de regels van de cap enzo, het is ingevoerd en kan niet zeggen dat ik het een rot regel vind het is niet anders en tja daar kan sanne ook niks aan veranderen.
al met al na mijn mening te hebben geuit wens ik sanne heel veel succes en plezier met de PR van de WRAN en blijf ik met heel veel plezier en leerervaring bij haar lessen
johanna29 schreef:Rebel_Gloe schreef:En wat de caps betreft, als mensen met een tierelierende arabier voor de eerste keer op een andere locatie komen, daarvoor amper rijervaring hebben gehad en zelf ontzettend gespanen zijn....dan ben ik blij dat ze een cap op moeten, ben erg blij dat de wran die verantwoordelijkheid op zich neemt.
Ken ook anders knots gekke quarters, paints en karre paarden waar ik liever niet zonder body protector op ga zitten hoor!![]()
Sanne, ik hoop dat je werkelijk meent wat je in je post hebt geschreven en wens je heel veel succes!! En mocht je iemand willen interviewen dan stel ik voor dat je met peggy de Kraa begint. Een L1 ruiter die op zijn zachtsts gezegd niet onverdienstelijk (op internationaal niveau) presteert!