[WN] Sliding plates en bodem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Paintless

Re: Sliding plates en bodem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:41

ik zocht nog een filmpje op youtube waarom je nooit en te nimmer moet stoppen op gras... maar kan het niet vinden..

vervelend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 17:59

Bedoel je zo'n filmpje van een paard dat in een stop getrokken wordt op gras waarvan dat achterbeen doorklapt en die op de kogel verdergaat Paintless? Brrrrrrr dat is een héle nare...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:12

En dan te bedenken dat de vorige eigenaresse van mijn Quarter, bij het komen kijken voor aankoop, stopjes zonder plates op gras liet zien.. := Gelukkig waren zijn beentjes helemaal goed volgens de klinische en rontgenlogische keuring.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:18

Naja van 1x gaat 'ie ook echt niet stuk, dan zou je 'm ook nooit meer in de wei kunnen gooien. En als je voor de verkoop kijkers hebt en geen betere locatie hebt, tja, dan moet 't maar even. Hoewel het mijn keuze nog steeds niet zou zijn geweest, ik was even naar een betere bodem gereden denk ik.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 18:05

Er was wel een klein bakje aanwezig, maar de grote 'bak' was een lap gras, met een zandpaadje er omheen,en op het gras in het midden stopte ze.. Maar nu je het zegt, de capriolen die ze in de wei uit kunenn halen heb je natuurlijk ook.