Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LittleCyenne schreef:en mac.. welke van deze pads (hierboven) raadt jij aan?
! Maar effe serieus: ik ben ook met een wollen begonnen, maar daar kreeg mijn paard schuurplekken van. Ik ben dus aan de neopreen geraakt om een specifiek probleem op te lossen.
Sugarmiss schreef:en ook op de ruggegraat was het niet droog.
Dus die gleuven of gaten die werken niet, want door de druk van het zadel worden ze dichtgedrukt.
LittleCyenne schreef:want de linker heb ik (dit is al me tweede) maar bij die MOET je een showpad eroverheen.. want anders gaat die pad stuk, op de plek van de singel... omdat je em natuurlijk aantrek.. gaat het stuk..
gera"]
[quote="LittleCyenne schreef:want de linker heb ik (dit is al me tweede) maar bij die MOET je een showpad eroverheen.. want anders gaat die pad stuk, op de plek van de singel... omdat je em natuurlijk aantrek.. gaat het stuk..
... gera"]
[quote="Sugarmiss schreef:en ook op de ruggegraat was het niet droog.
Dus die gleuven of gaten die werken niet, want door de druk van het zadel worden ze dichtgedrukt.

briallen schreef:... Ze zweet net zo veel onder het pad als op de plaats van de singel. Ik zie dus niet in waarom een neopreenpad niet goed voor een paard zou zijn...
. Het overtollige zweet loopt er trouwens ook gewoon onder uit. Ik spuit Holly na het rijden altijd af dus het zweet blijft ook niet op haar. De mijne bestaat uit 2 gedeeltes die d.m.v. een leren stuk en een soort touwtjes aan elkaar zit en heeft ook nog een extra vergrootte opening bij de schoft en is ook al een beetje "voorgevormd". Ik wil niet anders meer moet ik zeggen.
,