Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cheveyo schreef:ah dank je Krista, maar doe je dat dan alleen op de snoet rondom en dan rondom de ogen? Prikt het eigenlijk in de oogjes?

al komt het er nog niet echt van maar ik ga je zeker weten raadplegen voor alle ditjes en datjes waar jij zo goed in bent! Talkpoeder heb ik al een busje van gehaald, dat had je me al verteld inderdaad.
.
jottum schreef:Zo, heerlijk koppie zeg!
Dat highlighter lijkt me ook wel wat, maar als dat net als met babyolie plakkerig is, is er dan ook iets te bedenken wat dat niet doet?
Cheveyo schreef:Nog een vraagje, maar heeft jouw knappe Scorpio wel haar zitten op die plekken of lijkt het kaal door die ultra?
Krista schreef:. OK: wellicht ietwat te perfectionistisch
Hoewel hij altijd wel vrij kort blijft hoor!
Francis schreef:Ben gewoon een Professional Penny
En hij glimde inderdaad als een spiegeltje toen
Ik had toen vantevoren ook nog de CM shine spray en babyolie geprobeerd, maar ik zag helemaal geen verschil met de geitenhaar-borstel, dus dat heb ik voor de keuring niet gebruikt. Die sprays en olie daar blijft me te veel stof aan plakken. Wildgirl schreef:vervolgens met lak eroverheen bijv peppispray
) Lekker 'rossen' (niet te hard en niet met een metalen borsel) en masseren met een rubberen (noppen)borstel. Hierdoor krijg je een goede doorbloeding, gezond haar en je verdeelt de talg uit de huid over de haren die een natuurlijke beschermlaag over de haren vormt waardoor vuil geen grip krijgt op 't haar. Er kan geen glansspray op tegen de natuurlijke glans die een paard op die manier krijgt.