beantsje schreef:Tuurlijk doen, waarom niet? Als jouw paard uithaalt, ben jij aansprakelijk.
Rood strikje verandert daar helemaal niets aan. En de gemiddelde westernruiter (die nooit dressuur gereden heeft) heeft geen idee wat dat mallotige rode strikje in die staart doet.
janetje22 schreef:Wat in onzin!!!!!!!!!!Je moet je paard goed opvoeden!!!!
Daar heeft het niks mee te maken hoor, mijn paard is als veulen helemaal vertrapt door in paard en daarom kan ze nu uithalen als iemand op haar kont rijd, dat heeft dus niks met opvoeding te maken...dat is bij haar zelf bescherming..
Dan heb je dus niets in een pleasureklasse te zoeken. Ook een heel simpele oplossing.
Zelfde voor degene die zo'n snel paard rijdt trouwens. Waarom zou je daar in hemelsnaam pleasure mee willen rijden
Ook dat als een andere dan niet uithaalt maar mee wil; dan heb je je paard dus gewoon echt nog niet broke genoeg om een beetje fatsoenlijk pleasure te starten. Al komt er iemand met 100 km per uur langs me heen, als mijn paard meer doet dan met z'n oor draaien danwel z'n hoofd iets omhoog brengen dan wordt 'ie gecorrigeerd. "Niet mee bemoeien, hou je kop bij je werkje".
@Rom; vanaf een bepaald moment heb je gelijk. Als jij of ik ons klem laten rijden is dat idd stom van ons zelf. Maar volgens mij start TS L5 en dan héb je die ervaring stomweg nog niet.