Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vera schreef:Ik bestel zo vaak wat bij haar en heb nooit problemen.
"Waar mensen werken worden fouten gemaakt" .... Het kan altijd een keertje fout gaan natuurlijk en dat is heel vervelend.
Maar Cornelie is altijd netjes en correct!
(en de normale ruitersport winkels trouwens ook pfff) quarterH schreef:ik vin de sfeer heel raar hier.
als mensen zeggen een slechte ervaring gehad te hebben wordt dat weggedaan met 'moet je maar bellen' ofzo.
laat iedereen lekker zn eigen ervaringen hebben!
voor sommigen waren deze goed, voor anderen waren deze minder.
de mindere ervaringen komen volgens mij allemaal op hetzelfde neer: lange wachttijden en een tekort aan communicatie daarover van de webshop.
denk dat de eigenaar hier alleen maar van kan leren en blij kan zijn dat mensen dit eerlijk vertellen zodat ze het kan zien als KANS om dat stukje nog verder te verbeteren.
kop in het zand steken en de negatieve verhalen negeren schiet je niks mee op, die moet je juist gebruiken om te voorkomen dat meer mensen nog die ervaring gaan hebben.
).
quarterH schreef:ik snap dat de eigenaar vriendin/bekende is van veel mensen hier maar ben benieuwd of die mensen ook zo zouden reageren als het om een ander bedrijf ging wat ze niet persoonlijk kennen.
dat vind ik jammer.

quarterH schreef:ik vin de sfeer heel raar hier.
als mensen zeggen een slechte ervaring gehad te hebben wordt dat weggedaan met 'moet je maar bellen' ofzo.
laat iedereen lekker zn eigen ervaringen hebben!
voor sommigen waren deze goed, voor anderen waren deze minder.
de mindere ervaringen komen volgens mij allemaal op hetzelfde neer: lange wachttijden en een tekort aan communicatie daarover van de webshop.
denk dat de eigenaar hier alleen maar van kan leren en blij kan zijn dat mensen dit eerlijk vertellen zodat ze het kan zien als KANS om dat stukje nog verder te verbeteren.
kop in het zand steken en de negatieve verhalen negeren schiet je niks mee op, die moet je juist gebruiken om te voorkomen dat meer mensen nog die ervaring gaan hebben.
) En toen ik bestelde waren ze ook nog niet aan het verhuizen. MelanieB schreef:Monatoetke schreef:@MelanieB, het staat met dikgedrukte letters op de voorpagina... kan aan mij liggen hoor...![]()
Toen ik bestelde en 2weken later nog niet toen
. Kom niet dagelijks bij de webshops, dan geef ik te veel geld uit